Задниците са като мненията – всеки си има и повечето са лайняни. Изкуството е субективно и както би се съгласил д-р Лектър – хората имат различен вкус. Казвам това, понеже днес отново сме изправени пред поляризиращ феномен, който хем е деморализиращо нагрубяван от реномираните критици, хем в същото време поставя нови бокс-офис рекорди. Нека заглавието „Отряд самоубийци” не Ви обърква – вътре не става дума за някаква апокалиптична секта, а за сборна дружина от най-доброто, което пенитенциарната система на САЩ може да предложи, следователно името трябваше да е „Отряд Само Убийци”, но нека кажем, че това е най-най-дребният дефект на филма.
Преди десетина години едва ли някой би повярвал, че ще настъпи ера, когато супергеройските премиери се редуват всеки месец, но както майката на Шумахер е отговорила, когато малкият Михаел я попитал дали някога ще стане толкова богат и известен, че да не му се налага да става от леглото – “Животът ще намери начин”! След почти две години, през които Интернет се задръсти от маркетинговата кампания на „Отряд самоубийци”, включваща задкулисни пикантерии от нездрав характер и проблемни снимки, пострадали допълнително от мозъчната пункция, наречена „Батман срещу Супермен”, поредното холивудско алангле на Дейвид Ейър най-после излиза наяве и също задръства… но не интернета, а клозета.
Критиците едва дочакаха финалните надписи, за да извадят мобилните си телефони и осмеят филма, предизвиквайки стресиращо ниска оценка, довела от своя страна до фенбойски писъци за конспирация и петиции за закриването на RT. Обидно слабите резултати бяха перманентно травмиращи за ордите от DC запалянковци до такава степен, че някои от тях започнаха да обмислят престой в затвора в Белене, защото дори там нямаше да са толкова болезнено содомизирани. Първо се чудех дали да съчувствам на тази объркана паплач, която само за пет месеца получи повече житейски юмруци от доведено дете на комплексиран алкохолик, но после прецених, че всеки, тръпнещ по филм за негър-крокодил, заслужава мизерията си.
Провалът на „Отряд самоубийци” е още по-драматичен, защото филмът бе фундаментален за бъдещето на DC. Въпреки намесата на студиото и наложените промени, заради оплакванията, че “BvS” бил безхуморен, вината си остава на Дейвид Ейър. Той не е от хората, известни с комиксовото кино, или с доброто кино в това число, а най-запомнящ се е последният му проект – „Ярост”. Там също имаше няколко почти равнопоставени персонажа в отряд от буквални самоубийци, което би трябвало да предположи, че Ейър има практика и може да представя различни характери на едно място. „Отряд самоубийци” обаче е далеч от справедливото разпределение на централни герои и освен Дедшот, Жокера и Харли Куин, никой от останалите не показва дори наченки на екранен пулс.
Съзнавам, че егото на проекта е било по-подуто от Адел по време на цикъл, затова Ейър е бил под огромно напрежение, особено в пост-продукцията, където се е стигнало до смяната на няколко монтажиста, но нищо не извинява финалния продукт, който е несинхронизиран, дисбалансиран и общо недъгав. Сюжетът е максимално симплифициран, но труден за проследяване; героите не са представени подобаващо; най-пазеният коз /Жокера/ е по-скоро глорифицирано камео; режисурата е хаотична и насилено мрачновата, като в същото време тонът е неконсистентен и варира от свръхдепресия до анимационна комичност. Не чета DC комикси /или каквито и да е комикси, освен „Дъга”/, защото не съм на 15 години и не притежавам социалните умения на Рейнман, така че може би проблемът е в мен, но съм убеден, че дори най-върлите фенове, разлиствали графичните първоизточници с такава възбуда, че страниците са залепнали една за друга /ако ми схващате намека/, няма да харесат „Отряд самоубийци” на 100%, което пък показва, че филмът чисто и просто не сработва.
Интересното е, че тук не става въпрос за шайка от неутрални разбойници, като онези в „Пазителите на галактиката”, а престъпна сган от жестоки убийци и социопати, но зрителят пак е натоварен с бремето да съчувства на битовите им драми. Колкото и да се пъне да е „dark n` shit”, „Отряд самоубийци” е по детски наивен в обрисуването на анти-геройщината – тук нашите момчета постоянно говорят колко са садистични, а реално не допускат нито една цивилна жертва. Да, трепят много зомбита, но ако се замислим, дори Батфлека изби повече народ от всички уж свирепи психопати на „Отряд самоубийци” взети заедно. Хем трябва да приемем тези копелдаци за мно-о-о-го лоши /само по документи/, хем сме длъжни да ги насърчаваме, защото… защо? Защото са по-малкото зло? Защото трябва да се концентрираме върху тяхната … доброта… а не върху опасния им рецидив? Тази натрапена хуманност е не само нелогична, тя е обидна за средноинтелигентния зрител. В един момент Дедшот се хвали колко души е утрепал и заплашва с убийство, само ако някой го погледне накриво, а в следващия решава да спаси живота на непозната, която го е предала? Ел Диабло е изгорил семейството си, защото жена му е тръгнала да се заяжда с него /което всъщност е смекчаващо вината обстоятелство/, но накрая се жертва за отбора и трябва незабавно да го приемем за мъченик? Не че правя паралели, но дори затворниците във „Въздушен конвой” бяха по-убедителни в пристъпите си на „човечност”!
Кастът е по-политически коректен от рекламна брошура за американски колеж и включва всички багри на етническата дъга, освен индиец. /явно никой не е искал да рискува изнасилване и/или Уил Смит е отказал всякакъв контакт с индийци, след зловонния си досег с М. Найт Шямалан/ Имаме американци, европеец, негри, азиатка, индианец и мексиканец, като червенокожият се гътва първи, защото САЩ не бива да забравят историята си.
Ала нека се спрем на героя, който през последните две години бе в повече усти, отколкото продуцентска пишка, а именно – Жокера на Джаред Лето. Появата му е кратка и експлозивна, също като тази на нервен джихадист в пътнически самолет, а Лето е практически неразпознаваем, но така и не смогва да напълни образа с достатъчно кръв. Клоунът е лишен както от първичната лудост на Джак Никълсън, така и от интровертната маниакалност на Хийт Леджър. Вместо тях ни заглежда някакъв ъндърграунд позьор, който би трябвало да респектира с остър ум и застрашително присъствие, но по-вероятно ще изяде хубав пердах във всяка селска дискотека. Тъпото е, че Жокерът дори не е необходим на сюжета и се появява единствено в суб-плота на Харли Куин, без никаква конкретна връзка с мисията на Отряда, съответно губи тежестта си в рамките на филма. Лето има опит в трилъри за социопати /”Американски психар”, „Боен клуб”/, но комай не е научил нищо от тях, понеже преиграва толкова старателно, че 30 секунди /до Марс/ след първата си реплика, Жокерът става неприятен за гледане. Джаред има визията на тийнейджър, прекалил с подготовката си за Хелоуин, обаче въпреки похвалното му желание да изглежда интимидиращ с татуираното си телце и бляскав зъбен емайл, прилича на някой, който заслужава да води прайд парада в Сан Франциско.
До него се мотае русата пачавра Харли Куин /не знам дали не се изговаря Арли, защото все пак името й е заигравка с „Арлекин”/, чиито перверзен сексапил е магнетичен и заслужава едновременно овации и мастурбации. /добре де, не точно едновременно, понеже е физически невъзможно, но ми схванахте мисълта/ Тя е бивша психиатърка, която буквално е изтрещяла от любов по Жокера и Марго Роби успява да остави личния си отпечатък само с няколко добри лафа, а това е постижение за млада актриса, чиито последни участия включват нея плюс маймуна. /”Легендата за Тарзан”, „Фокус”/
Като стана дума за Уил Смит, нека му обърнем заслуженото внимание, а сетне още по-заслужения гръб. Забавно е, че той е вторият от семейството си в DC екранизация, след съпругата му в TV сериалчето “Готам”. Предполагам, че е само въпрос на време преди да се инфилтрира и малкият Джейдън, макар че единствената полза от него би била, ако баща му го продаде за органи, за да компенсира финансовите загуби от „Земята: Ново начало”. Тук Уил Смит отново играе ролята на „скучен Уил Смит” и като такъв получава повече експозиция от останалите, плюс обща интеракция с Батман. Другият JL хубавец с камео е „Светкавицата” Бари Анал… извинявам се – Алан /все ги бъркам/, но не знам дали изобщо да го броя, тъй като появата му е по-краткотрайна и от ерекциите на Клинт Истууд.
Казах Истууд и е редно да спомена Скот Истууд, чиято миниатюрна роля е абсолютно ненужна, но пак е нещо, заради което дъртият Клинт да не съжалява, че синът му е оцелял аборта. Останалите самоубийци са още по-безинтересни. Имаме Капитан Бумеранг, който прави това, което Джей Кортни е роден да прави – да говори с австралийски акцент и да дразни с мутрата си. Любопитното е, че мъкнеше някакъв розов еднорог и не разбрах дали това е ебавка с „Дедпул”, или аксесоар от интериора на rape van. Имаме азиатка с катана, наречена Катана /уа-а-у/, жива факла от семейство „Латиноси” и гето-рептил, чието присъствие бе тотално разхищение на грим. Най-интересният гадняр обаче не е нито Жокера, нито Харли Куин, ако изобщо броим втората за такава, а Магьосницата, която си беше порядъчно кошмарна, нищо че пъкленият й план остава неясен и през половината време приличаше на командирована от японски хорър.
Снимачният процес на „Отряд самоубийци” включваше много нестандартни похвати за вживяване, като подли манипулации от страна на Ейър спрямо актьорите, надрусване на Джей Кортни с халюциногенни гъби, признание от страна на Уил Смит, че филмът му подействал „терапевтично” /буквално същата дума в идентичен контекст използва и Вин Дийзъл за „Пазителите на галактиката”/ и всякакви други method-acting простотии, като най-голям хит остават шегобийските изяви на Джаред Лето, който е изпращал извратени армагани на колегите си, като например мъртви прасета от порода „Бейб“ и прясно употребени кондоми. Каква отдаденост към ролята, драги зрители, какво превъплъщение! Някой да се обади на Академията и да му резервира Оскар – аматьори като Даниел Дей Люис и Мерил Стрийп могат само да дишат праха на този красив музиковед! Факт е, че доста хора бяха отвратени от решението на Лето да разпространява интимните си флуиди по такъв безпардонен начин, но в негова защита ще кажа, че човекът е работил в близост до курвенски нагиздената Марго Роби, така че напълно разбирам желанието му да пълни презервативи на работното си място.
„Отряд самоубийци” няма много качествени моменти и по-скоро ще откриете Гошка, отколкото нещо позитивно, за което да се хванете. Музиката на Стивън Прайс /”Гравитация”/ е очаквано над средното ниво и в саундтрака има добри парчета /вкл. “Spirit in the Sky”, използвано и в „Пазителите на галактиката”/, но те са добри като самостоятелни песни, не и като музикален фон в сцените, където са селектирани. /спокойно, Уил Смит и Джаред Лето не пеят, така че няма опасност да си ван Гог-нете ушите/ Сюжетът е пошла комбинация от „Пазителите на галактиката”, „Бягство от Ню Йорк” и „Мумията”, като първите 50 минути минават в отегчителни интродукции с повече флешбекове от тези в епизод на “Lost”, а останалото е слайдшоу от бутафорни патаклами. Персонажите са излишно много, а помежду им липсва каквато и да е кохезия, дори след сцената в бара, където всеки си разголва душата по-публично и от изповедалня на Биг Брадър. Компресираната режисура на Ейър води до констипация, монтажът е бездарен, а атмосферата е по-депресираща от рождения ден на дете в будна кома. Тук дори не преувеличавам – сцените са толкова лишени от цвят и осветление, че на моменти има опасност да Ви причернее и като казвам това нямам предвид близките планове на Виола Дейвис, расисти такива! /що за хора сте?!/
Истината е, че филмът смърди на гуано /не говоря само за костюма на Батман/ и както би потвърдил последният, зашит в Човешка стоножка – някои неща са трудни за преглъщане. Най-доброто в „Отряд самоубийци” е успокояващата мисъл, че винаги е по-здравословно да гледате него, отколкото да прекарате същото време в лов на покемони из циганския квартал. Финалната ми присъда е, че „Отряд самоубийци” е синергичен MTV клип с няколко добри патрона, изстреляни нахалост и въпреки заявките си за нещо „различно”, е просто поредната буболечка, размазана върху предното стъкло на комиксовото кино.
2.3/10
43 коментара
Comments feed for this article
09.08.2016 в 22:29
Mony
I am so happy right now…
09.08.2016 в 22:30
cinemascrotum
Нормално – не си гледала филма… 🙂
09.08.2016 в 22:49
васил
Хахаха
09.08.2016 в 22:51
kaso
Чудех се дали NRA не са спонсорирали този филм, то си е чиста проба реклама на оръжия, борим свръхестественото с картечници и патлаци, супер силата на уил е точна стрелба…..ах, втората поправка, втората поправка…..друго си е да гледаш падащи гилзи половин час….фейспалм, както се казва на чист български!!
09.08.2016 в 22:59
Jorro
Въпреки всичко ще се гледа дори и само заради Роби 🙂
Яко ревю
10.08.2016 в 00:09
K
Човече, очаквах това ревю с нетърпение! 😀
10.08.2016 в 11:44
Плам
Това определено е от филмите, които, ако някога въобще гледам ще е вкъщи, изтеглен пиратски. Докато мотивираме финансово студиата да бълват комиксови бози – това ще получаваме.
Без да съм гледал филма всичко изглежда, като един прекрасно замислен маркетингов продукт, който няма за цел да прави кино. Една красива опаковка без съдържание.
Всъщност най-важната част от филма са историите от снимачната площадка и трейлърите. Те са това, което привлича публика и изкарва пари. За масите е достатъчно да има шаренийка и ефекти и пак ще са доволни. Само трябва да ги закараш до салона.
Тъй като Марвел вече изцедиха нишата с ориджин истории и отделни герои и започнаха масовките с Отмъстителите публиката вече очаква все по-епични неща. Затова и няма как Уорнър брадърс да си губят времето с отделни ориджин истории за тези не особено познати герои. Вместо това са ги събрали на едно място, наблъскали са в един филм предисториите на всички, вкарали са Батман и Жокера, колкото да привлекат внимание с трейлъри и за ролята на главния злодей са избрали една от модните икони Кара, която гарантирано им носи отзвук и реклама сред милиони хипстъри и младежи с пари в социалните мрежи. За капак са и малоумните истории с нещата, които Джаред Лето бил правил, защото много се вживял в своята 5 минутна роля, защото трябва да се поддържа аурата на Жокера, която Хийт Леджър им завеща! Само, че когато се напъваш и насилваш много да изкараш нещо обикновено се насираш.
Има нещо, за което обаче са прави фенбойчетата – критиците определено са пристрастни. Няма как Батман срещу Супермен и тази боза тук да са адекватно оценени от критиците, а не по-малко малоумни филми със смехотворен сюжет, режисура и т.н. като Отмъстителите и особено продължението Отмъстителите: ерата на ултрон, който е една пародия на филм, да имат изключително високи оценки.
Явно както през 90-те се правиха долнопробни екшъни на килограм с цел бърза печалба, сега публиката си иска едни и същи клиширани истории със супергерои и безкрайни римейки, продължения и т.н.
10.08.2016 в 12:00
cinemascrotum
Много точно казано, само че суицидните лекенца даже не са ефектна шаренийка, защото DC гонят dark urban стила на Нолан, за да се дистанцират от МАРВЕЛ. Някой обаче е пропуснал да им каже как се прави як мрачен комикс /справка – „Гарванът“/ и си мислят, че щом снимат само нощни и дъждовни сцени, правят нещо за възрастни.
10.08.2016 в 12:21
Плам
Хваща ме яд, че Нолън им показа как може хем да влагаш смисъл и съдържание, хем да изкарваш много пари, Хийт Леджър им показа как може да предадеш нови измерения на злодея, като всъщност го приближиш повече до тъмната страна във всеки от нас, но те от всичко явно са разбрали, че трябва просто визията да е по-тъмна и десатурирана, а Жокерът да праща кондоми и умрели домашни животни на колегите си.
Но пак основната вина е в зрителите и аз ако съм продуцент и изкарвам парите си с кино ще заложа на бързата и лесна печалба, отколкото да рискувам с неща, които могат да останат и неразбрани. Затова ще има и още бързи и яростни и още джурасик паркове и още плиткоумни комиксови филми и още междузведни войни, в които с един изстрел взривяваш поредната Звезда на смъртта.
10.08.2016 в 20:20
марго
Не позна! DC ме изгубиха завинаги. Ако пак се докосна до техен продукт, то ще е от торент.
11.08.2016 в 11:10
Serena
Дори не съм си и помисляла да гледам тази нещастна продукцийка, пред чиято воня гуаното е направо прекрасен аромат. То бива толкова изчерпаност и излагация, ама вече ми се повръща от такива. ТЧудя се верно ли толкова празноглави идиоти без по-смислено занимание има, че да е оправдано правенето на такива помии, пфу!
13.08.2016 в 02:28
Ivan Hui
СКРОТУМА Е МОТИКАРЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
НАЙ НАРКАЯ РАЗБРАХМЕ КОЙ СЕ КРИЕ ЗАД ТОЗИ БЛОГ: ТОВА Е MOTIKARQ!!!!!!!!!!!!!!!!
13.08.2016 в 21:12
Катерина
Мувито е толкова зле, че дори и трейлъра не го спасява! 😦
15.08.2016 в 14:36
BlueOrange
Back to the roots:
15.08.2016 в 21:18
cinemascrotum
Наскоро прехвърлих отново „Батман се завръща“ и въпреки че е филм на 24 години, на фона на неговата безпощадна атмосфера, „BvS“ и „SS“ ми изглеждат като български ситкоми.
22.08.2016 в 12:30
Satyr73
Не знаеш колко си прав само. Това и аз искам да им навра в главите.
15.08.2016 в 22:35
BlueOrange
Аз направих същото, това е най-добрия Батман за мен. Във горната поредица се обяснява, че и на Тим Бъртан там са му развързали ръцете да си прави нещата както той иска за Batman Returns. После прегледах първия (малко по-слаб). След това първият на Джоел Шумахер с Вал Килмър. Рязка разлика. Става вече негледаем, но касира бая пари.
За Batman Returns мрънкали родителите, че бил прекалено дарк (и аз си спомням, че ми беше малко шубе като го гледах). Та затова не направил и такива главоломни приходи, каквито първия, който се води, че е създал цялата тази супергеройска ниша.
15.08.2016 в 23:04
cinemascrotum
Само Тим Бъртън може да направи PG-13 филм, който е по-ужасяващ от много R-rated такива. 🙂
27.08.2016 в 07:34
vяsko
Не е до Бъртън, просто преди 20г PG-13 имаше съвсем друго значение и не кастрираше филмите така, както го прави днес.
Който иска да хвърли едно око на видеото по въпроса -https://www.youtube.com/watch?v=O-NeJRrgoTY, добре обяснява положението.
16.08.2016 в 08:21
Пелов
След достатъчно неуспешни опити да харесам филм за супергегой(вкл. Dark Knight, обявен от фенбойчетата за „шедьовър“) този жанр съм го почти отписал. Трейлърът ме осведоми достатъчно че не трябва да гледам тази шитня но все пак благодаря за поредното предпазващо от прибързани, струващи пари действия ревю.
16.08.2016 в 15:10
Златохрист Бурханларски
Някой да е гледал новия Борн? На нивото на предишните ли е? А за ловкините на призраци въобще не питам…предполагам, че е „мрак и марули“.
16.08.2016 в 22:48
beautyfilms
На мен филмът ми хареса аааадски много, но обикновено на мен нещо като ми хареса – хората го хейтват. Май бях единственият доволен в залата :Д:Д
Поздравления за ревюто иначе, отново много добро ;д Няма ли и на новия Борн да направиш?
17.08.2016 в 19:25
cinemascrotum
Не съм го гледал.
17.08.2016 в 14:05
Satyr73
Хахахах това така казано…“и си мислят, че щом снимат само нощни и дъждовни сцени, правят нещо за възрастни.“ …е толкова яко, че дори комиксовите фенбойчета и псевдо-new-кинокритици все още не могат да го проумеят.1000% съм съгласен!
18.08.2016 в 13:39
NeW ₪™
Имам предложение към Скротум-а. За нас, огромната маса от твои фенове ще бъде много вълнуващо, ако някой път имаме възможността да се запознаем с теб. Без значение дали си стар, дебел или грозен, ако изобщо си такъв. Би било супер, ако всички се съберем пред някое кино и гледаме заедно филм, на който после да направиш ревю. Примерно Бен-Хур, Хуй или Кур, няма значение. По този начин ще ни дадеш възможността да се отъркаме около теб, да вземем твой автограф върху билета за кино, а жените ни да си направят селфи с теб. Предложението ми е сериозно. Помисли върху него. Ако някой споделя мнението ми или има други предложения, нека ги сподели. Бъди здрав и все така остроумен!
С уважение: твой фен 🙂
18.08.2016 в 14:06
cinemascrotum
Не, мерси.
31.08.2016 в 08:06
бай хуй
Батка ти си луд.Той така ука евреите и мангалите че мосад и мешерето го издирват от години!Ти как си представяш да се изтъпани пред някой кино и да се снима с педалите!
20.08.2016 в 10:47
Sawyer
Скротуме, какво мислиш за скорошния „Макбет“ с Фасбендър?
20.08.2016 в 22:35
cinemascrotum
По принцип ми се драйфа от Шекспирови адаптации, но тази беше прекрасно заснета и изиграна. Очаквам големи неща от Кързел и Фасбендър в „Assassin’s Creed“.
20.08.2016 в 22:58
G
Вероятно одъртявам, защото клишетата яко ме нервират. Хем са се опитвали да правят комиксово кино, хем пробутват образи скрепени с бели конци заради някаква политическа коректност. Тежката манипулативна шефка на разузнаването може да е убедителна само ако играе роля на гневна манипулативна сервитьорка в Макдоналдс, която плюе на всички в яденето.
Едно време злодеите бяха достоверни, в новите комиксови адаптации са комично неадекватни…А арлекинката – вероятно посланието е, че е ок една жена да ненормална, стига да е секси? Образа на супер-войника, влюбен в хахавелница също издиша мощно като веган на бобова диета. На оня австралиец каква му беше супер-силата изобщо?
Отвратен съм като цяло от тая боза….
22.08.2016 в 12:28
Satyr73
Явно има някаква шибана и елементарна мода на низши елементи промъкнати във всеобщото съзнание на ниско скроени елементи от човешки вид, подаващи се на тази мода да възхваляват новата линия на така наречения Ноланов визионерски подход към опит на възраждане на комиксовото кино.
Казват направил по-реалистично изглеждащи комиксовите шитни със съвременна и иновативна визия започваща от новата „преродена“ Батман вълна.
Къв Нолан, кви 5 лева бе?! Ало Нолан, като беше гения в киното, защо никой не ти разбра труда на живота „Интерстелър“ ? Няма и да го разберат, защото това е единственият истински твой филм направен не по диктовката на студията, а твой и е достатъчно сложен за да стане хит. Ха хит. Бе пълен финансоф провал погледнато, но пък от към критика и писане беq от осана до разпни го.
Никога, ама никога този английски надменен джентълмен само възвеличил се за съвременния кино-иновативен гений в киното, няма да достигне атмосферата и визията на Бъртановите Батмани. Да не говорим, че не му достига и пипе да му схване кино-идеите на чичо Бъртън, а и до ден днешен и на други не и стига да ги схванат. Не ме разбирайте погрешно – Нолан е прекрасен режисьор и може да направи всичко в киното, но не е кино-гуро, за каквото някои го пробутват. Просто е един т от младите съвременни кино творци, които имат хъс и искат да ни покажат все по-интересно кино. За мен един Denis Villeneuve е не по-малко интересен и креативен и го е доказал.
Г-н Timothy Walter Burton е шибан гений в киното, и който е гледал негови Batman (1989) с Никълсоновия Жокер или Batman Returns (1992), то е това е визия, това е мрак, това е комиксов пресъздаден Готъм, а не някакъв си Ню Йорко-подобен Готъм , с който Нолан направо ни отвя с „иновативност“…Погледнете пак Sleepy Hollow и когато някой ми пресъздаде тази атмосфера и визия ми се обадете…Мога да ви дам тел за връзка…хахахах 🙂 В днешното кино такива като Бъртън изпадат в немилост защото той е от авторите, които не позволява да им се бъркат някакви ниско профилми кретени от студията в това, което твори. Защо не му дадоха на него тази „Суйсайд-шитня да направи. Защото нямаше да е такава, каквато те са искали. Нямаше да и го позволи.
22.08.2016 в 18:51
@
Е, сега вече може да направиш едно ревю на РИО 2016 🙂
23.08.2016 в 16:02
freshsvej
Неон демон????
05.09.2016 в 11:26
Иван Коларов
Доживях и аз – На 43 години съм и за първи път излизам по средата (май или около) на филм от киното. Оставих децата да гледат там каквото и да е това. Не ми се е случвало и да прекъсна филм на pc-то си, въпреки че бях много близо със онова „Прометей“…
09.09.2016 в 22:20
MAKATI PUTKATA
ДЖОКЕРА УМРЯ С ХИЙТ ЛЕДЖЪР!!!!!!!!!!!
ОСТАНА САМО ЕДИН ДЖОКЕР, И ТОЙ Е НА ТЕНИС КОРТА ; ) ; )
12.09.2016 в 12:39
Lora
Аз съм фен на DC комиксите, в частност на персонажа Харли Куин, та трепнеща 2-3 години чаках това…нещо. В крайна сметка се озовах в кино залата, в компанията на 12-годишни ‘лапета, които на всяка сцена стенеха и ахкаха (като Марго Роби си слагаше Харли Куин премяната, секнаха стенанията на момчетата, които вероятно за първи път усетиха такава топлина)
След филма останах объркана и с усещането за безпардонно насилие, упражнено върху мозъчните ми гънки, които се изглаждаха с времетраенето на филма. Супер обидна история, четох че Айър, Ейършмейър (never heard of her), е скалъпил сценария за 6 седмици – еми не е похвално, пич.
Благодаря за ревюто, искрено се забавлявах.
12.09.2016 в 13:02
cinemascrotum
И аз благодаря, но нека не подценяваме творческия талант на Ейър – все пак шест седмици за писането на пет страници с текст са си бая време за размисъл. 😀
13.09.2016 в 23:15
Даниела
Не мислех да чета цялото ревю, но се зачетох. Аз мисля, че всеки има право на мнение и да го изрази. Вашето мнение е негативно насочено към филма Отряд Самоубийци и в това няма лошо защото както казах всеки има право да изрази мнението си така и аз имам и ще започна с Жокера и вашето изказване ”глорифицрано камео” Жокера наистина остана назад във филма и това наистина много ме разочарова, но Джаред Лето се превъплъти блестящо в ролята на психопат и не мисля, че е преигравал някъде. Жокер все пак не е по малък психопат от всички останали, но не е в бандата. Той все пак заема важен пост във филма, ако не беше бил електрошока на Харлийн Куинзел нямаше да я има лудата Харли Куийн, която е главният герой. (Въпреки, че не разбирам тази любов да причиниш болка на човека който обичаш…може би защото той е психопат и както татуировката на челото му гласи ”развален”). Новият Жокер е приет и полужително и отрцателно от публиката може би защото всички сме свикнали да виждаме Жокера в друга светлина, като стар луд клоун, но тук е опитано нещо ново. Новият Жокер прилича повече на гангстер…и то подмладен в което няма нищо лошо да се изпробват нови неща. Според Вас Жокера е „позьор” , но според мен той е интересна част от филма, макар и вниманието да не е насочено към него.
Не мисля, че режисурата е хаотична и насилнствено мрачовита, мрачовита-да, но не и насилствено.
Вие се изказвате, че отряда е лош само на документ, но по пътя на логиката този документ е създаден от факти за тези хора следователно са лоши. Не схващам тази логика може и аз да греша, но по психологична гледна точка Дедшот не застрелва Харли именно не защото не е смъртонисен убиец, а защото още от самото начало се завъди приятелство между тях, а кой е казал, че не може да има приятелство между убийци?. Вие казвате, че тя го предава…По какъв за бога начин?
И тук отново се намесва психологията. Ел Диабло сам си каза, че е чудовище и, че един вид няма да си прости и той сам се предава на полицията. Защо? Защото той осъзнава греха си и може би е решил, че като направи поне едно добро дело жертвайки се за отбора ще се отплати на греховната си душа. Защото все пак всички имаме души и съвсет зависи при кой е по силно очертана.
Спред Вас Харли Куин е цитирам ”пачавра”…хм това си е вашото мнение, но аз съм свободна да изкажа и своето ,а то е напълно противоположно. Не мисля, че е лошо да има секси парче във филма и то лудо, а до колкото характера на актрисата нас зрителите това въобще не ни засяга.
Вие се изкавате за филма негативно и с насмешка, но на мен ми е смешно как искате да осмеете филма с нецензурни думи, а и с глупави картинки. Смятате, че филма е провал, но хората в статистиката на сайта не мислят така 9-10 най висок резултат, а и проби голяма пуполярност от скоро време, но всеки с мнението си.
13.09.2016 в 23:46
cinemascrotum
Харли Куин прецака отряда, когато избра Жокера и избяга с хеликоптера му, а се върна при останалите, само защото хеликоптерът бе свален десет метра по-късно. Ако за теб това не е предателство, не знам какво ще да е.
И тъй като явно разбираш от психология повече и от терапевта ми, трябва да ти е ясно, че отношенията между пачаврата и позьорчето бяха някаква смехотворна версия на Стокхолмски синдром, минус реализма. Почти всеки аспект от филма е също като самия Жокер, а именно – „развален“.
15.09.2016 в 02:13
Даниела
Явно не сте посещавали скоро терапевта си…съветвам ви да го направите ще е от полза за Вас! 🙂
Интересна логика вадите…първо пишете в статията си, че те са лоши само по документ, а после ми отговаряте, че Харли е постъпила предателски…та Вие току-що сам си отговорихте, явно и според Вас лошата по докомент Харли е реално зла, но просто сте се чудили какъв да е поредният Ви хейт.
Позьорчето Жокера…хм явно не сте човек на промените … жалко за Вас, защото самият живот се мени с всяко наше вдишване, а щом се палите от една промяна на комикс герой, то не ми остава друго освен да Ви съжалявам за виждането Ви за реалността.
Забавно е как сте назубрили толкова много информация за филма и актьорите само за да извадите негативното и да го напишете.
Вие господине сте нереалист!
Не желая да се занимавам с хора под нивото на средния статистически човек!!! Така, че лек ден!
15.09.2016 в 08:05
cinemascrotum
Харли не е зла, просто е тъпа патка. Предполагам, че виждаш нещо от себе си в нея.
Благодаря за пожеланията – аз също ти желая всичко най-добро. Но не съвсем, защото съм „нереалист“. 😉
Поздрави и сбогом!
04.12.2016 в 17:36
Даниела
”Не съди за хората без да си ги опознал”…не е правилно. 😉 . Аз нямам какво да кажа…Вие сам се обиждате, като продължавате да вадите думи от бедния Ви уличен речник. Хм…България вярно, че се намира в криза, но сигурно имате поне 5 лева да идете да си купите някой по-нов и чист речник ще Ви е отполза. Може би ще Ви научи как да контактувате правилно с хората и да не се посрамвате така с глупавите си изкавания……..А и още нещо… както казах и преди всеки е свободен да изкава мението си…аз го направих…без да Ви атакувам с глупави обидни думи, ако и Вие имахте малко обща култура … може би щеше да се развие добър дебат, но уви…речникът Ви не позовлява това.
05.01.2017 в 16:40
Генерала
сайта трябва да има следния слоган – ревюта на най-тъпите филми през годината. Имам чувството, че аналния отвор обича лайната да му влизат, не да излизат.