Ако някой ми беше казал, че след достойния за заличаване от всички възможни носители, „Терминатор: Джинийзъс”, клетите ние /но най-вече Шварценегер/ ще доживеем друг Терминатор /пак с Шварценегер/, най-вероятно щях да кажа „Ха-ха-ха!”, но щях да го кажа с равен тон, защото не е смешно. По-скоро е трагикомично, също като торта, летяща към лицето на печален клоун във френски цирк, когото публиката аплодира от съжаление. В настоящия случай, тортата е направена от втасали изпражнения на чумаво прасе, а клоуните са онези, прочели сценария на „Терминатор: Мрачна съдба“ и решили, че звучи напълно безвредно.
Да получиш предложение за участие в блокбъстър на име „Терминатор: Еди-коя-си-серия-след-втората“, и то ако си артист в низшия спектър на IMDB, сигурно води до същите емоции, които са изпитвали жертвите на Майкъл Джаксън, когато са получавали покана да прекарат нощта в имението му – първоначална еуфория, последвана от неприятни преживявания и в ретроспекция най-лошите решения на живота им. Но ако има нещо по-ужасно от това да участваш в подобна помия, то е да я гледаш. В случая дори не съм сигурен защо го направих. Дали защото „Мрачна съдба” е първият след „Т2”, в който Джеймс Камерън има някакъв креативен контрол или защото връща обратно една от най-големите bad-ass героини в историята на киното? /което обаче не бива да й казвате, понеже „лош гъз” е обида за жена, дори да е на 63 години/ Може би причината, задето му дадох шанс, бе във факта, че прави това, което самият аз винаги съм искал да направя – игнорира всички продължения след „Денят на страшния съд”. /следват спойлери!/
В тази връзка, ако нормалната реакция, пораждана от „Терминатор”-изданията след 1991 година, е да си повърнете малко в устата, то настоящото има вкуса на същото повърнато, само че преглътнато обратно. Режисьор е Тим Милър, станал популярен след „Дедпуул” с това, че може да снима комиксов филм, който не смърди. „Мрачна съдба” обаче не е комиксов филм. И понасмърдява. Не знам в кой момент започна да мирише по-зле от показалеца на проктолог – дали след откриващата сцена, където малкият ихо де пута Джон Конър е екзекутиран от резервен Т-800, обикалял като муха без глава цели три години или малко по-късно, когато става ясно, че новият лидер на Съпротивата е Дора Изследователката. Важното е, че някъде след появата на Смуглия Терминатор, филмът започва да сдава багажа, след появата на бойната баба Сара Конър, нещата загрубяват, а след включването на Арнолд „Албибак!” Шварценегер ситуацията тотално излиза извън /граничен/ контрол.
Да поговорим за Дора. Всъщност, малката чикита се нарича „Дани” и характерното за нея е, че живее в Мексико Сити, научава се да кара кола за по-малко от 20 секунди и работи в завод, защото картелите не са набирали персонал. Брат й се вика „Диего”, но спокойно – това не е друга референция към „Дора Изследователката”. Просто актьорът също се нарича Диего и се е затруднявал да помни едновременно седем реплики И чуждо име. От „Мрачна съдба” разбрах за персонажа му само едно – че иска да е новия Бруно Марс, но вместо това се превръща в новия Дани Трейо, а именно – грозен труп след няколко минути екранно време. Сега като се замисля, Трейо би бил идеален избор за терминатора в следващата серия от сапунената теленовела – и без туй половината реплики са на испански. /пак като в „Дора Изследователката”/
Самата Дора Дани е отракано девойче, което живее с падрето си /майката е аут по необяснени причини, предполагам финансови/ и жизнерадостния си ермано, но животът все още не е тежък, като за негърски блус. Става такъв, когато злият терминатор Педро-3000 /Габриел Луна/ каца на Земята с гъза надолу и тръгва по петите й, но не за да я кани на кастинг за „Холивуд търси талант”, ако ми схващате намека. И тъй като сме 2019 /+1 в сюжета/ и лошият е Мъж, то защитничката на Добрата Жена, трябва да е Лесбийка. Такава пада в лицето /и плоска предница/ на Грейс /Макензи Дейвис/, която може да е лесбийка, а може и да не е, но Капитан Марвел-прическата й клони към първото. Грейс е супервойничка, която не е машина per se, но е достатъчно ъпгрейдната, за да не е и точно човек. Както самата казва: „Аз съм подобрена!” Тук е мястото да сецна за миг логореята си и да попитам Холивуд кога ще спре с тази мания да прави „подобрения” на неща, които така или иначе не са били развалени? Новите динозаври в „Джурасик свят” бяха биологично усъвършенствани, новите хищници в „Хищникът” също бяха генетично оптимизирани, сега и хората в „Мрачна съдба” не са баш хора, а подобрени такива. Някой сериозно ли смята, че тези нововъведения направиха съответните заглавия по-интересни?
Да се върнем към темата, докъде бяхме? А, да. Грейс е пратена, за да охранява Дани, тъй като, за разлика от Сара Конър, тук важната е тя, а не детето й, което най-вероятно и без това ще стане жертва на аборт. А причината? Мис Конър и Lil` Джон успяват да предотвратят Скайнет-бъркотията, но човечеството, бидейки такова каквото е, се автопрецаква по друг начин, създавайки изкуствен интелект, наречен „Легион”, който също дава фира и се обръща срещу Инженерите си. Сега е моментът да попитам колко изсушен от въображение трябва да си, за да имаш право на алтернативно бъдеще и да измислиш абсолютно същата развръзка, както и в предишното? Тия сценаристи въобще искат ли някой да им гледа филма? Единият от тях е Дейвид С. Гойър, така че отговорът най-вероятно е „Не”, но все пак… Както и да е, Легион подивява и започва да трепе наред, а Дани/Дора се оказва женската Че Гевара, която възпламенява огъня на революцията.
Поради тази причина, Легион връща назад във времето супертерминатора Педро-3000, който е нещо като 2-в-1 – метален ендоскелет /Т-800/ с опцията за отделяне в течна форма /Т-1000/. Явно Легион е доста по-умен от Скайнет или най-малкото – е доста по-толерантен към актуалните тенденции в етническата диверсификация. Формулата оттам насетне би трябвало да е ясна дори на зрителите, чиито мозъчни колела се въртят по-бавно от тези на пресушена воденица. Педро гони Дора, за да я убие, а Суперлесбо я пази, понеже така пише в сценария. До финала, където Дани оцелява, защото „всеки сам определя съдбата си” или някаква подобна бурито-мъдрост. И защото някой иска продължение. Кой е той и защо е спрял лекарствата си, все още не е ясно. Факт е само, че краят е разкрачен за сикуъл, но предвид слабото представяне на „Мрачна съдба”, това е план, който, също като дипломирането на Джон Конър, няма да се случи.
За да разчупи малко досадата, идва и старото куче /в случая кучка/ – Сара-„Трепя терминатори и се напивам до забрава!”-Конър, която е също толкова смачкана от живота, колкото сте очаквали, че и повече. В ролята отново влиза ветеранката Линда Хамилтън, което звучи добре на теория, но на практика актьорската й игра поражда въпроса, който Ева Браун е задала, когато Хитлер й е казал, че смята да се самоубият, а именно: „Не преиграваш ли малко?“ В известна степен Хамилтън е за „Мрачна съдба” това, което беше Кари Фишър за „Епизод 8”, но с тази разлика, че едната има още няколко добри години за дрогиране. Няма да крия, че нейното присъствие даде минимален тласък на филм с вградено очарование на прегазен съсел, но тя е както бонус, така и тежест. От една страна зачесването на носталгията върши работа, особено когато Хамилтън прави това, което може най-добре – гледа мръсно зад стъклата на слънчеви очила и мълчи умно, докато останалите герои си разменят реплики, но от друга – времевата дупка между „Т2” и сега разваля добрите спомени. Хамилтън е толкова сбръчкана, че ако за всяка бръчка получаваше по $1 хонорар, щеше да има повече пари от бившата съпруга на Джеф Безос. Не се ебавам, жената изглежда така, че дори да е била гримирана, със сигурност е била гримирана от служител в морга. Наречете ме шовинист, но твърдо смятам, че когато минат определена възраст, някои актриси просто трябва да се откажат от два конкретни жанра и това са екшъна и порното, а новият „Терминатор” е и двата заедно.
За да опъне отпуснатата кожа, някъде около първия час се появява Австрийският Мускул като Т-800, който е убил Джон Конър през 1998, но сетне е култивирал съзнание и е решил да се отдаде на семеен живот. Сега името му е „Карл” и 20 години е продавал пердета. Не се хилете, ако обичате, говорим за сериозни неща! „Карл” е видимо възрастен, понеже мотото на терминаторите е обратното на това на София – „старее, но не расте”. /между другото, същото е мотото и на Питър Динклидж/ Той /”Карл”/ е и най-жалката подправка на „Мрачна съдба”, защото, ако до момента е имало някакъв мизерен шанс да не се осакатят и последните частици интегритет на франчайза, „Карл” го терминира от упор. Разбирате ли, след като сем. Конър променят бъдещето, безмилостният убиец Т-800 остава сам и обезверен, блуждаещ в коловозите на живота, без цел и посока. И тъй като няма кого да ликвидира в рамките на половин час, Т-800 решава да си инсталира софтуера „Съвест v1.0” и да се превърне в човек.
За целта си намира някаква латино-майка и малкото й отроче, жертви на домашно насилие, и решава да им стане роднина. В следващите две десетилетия минава за нормален хуманоид /с уточнението, че говорим за Шварценегер, който едва минава за „нормален”, дори като нормален/ и отглежда детето на латино-майката като неин… да кажем „партньор”. Интересно уточнение е, че, видите ли, връзката им не е сексуална. Тук ме напуши неистов смях, но се въздържах от уважение към другия /втория/ зрител на прожекцията ми. Не може да не оцените иронията, че бай Арнолд говори за не-сексуални отношения с латиноска, при условие че същият има документирана история на извънбрачни сексове с такива. И изобщо как е възможно нещо такова? 20 години е бил дълбоко във friend-зоната, докато онази го е ползвала само за детегледач и хамалин? И това е придало смисъл на металическия му живот? Da fuck?!
Колкото до Шварценегер, той наистина се опитва, завалията. Мъчи се там, пъне се да вкара драматични пластове в персонаж, който по длъжностна характеристика е карикатурен. И ако възрастта не му пречи, то тя определено пречи на мен. 70-годишен Терминатор е почти като 70-годишен Люк Скайуокър или 80-годишен Индиана Джоунс, а именно – жалка гледка, образуваща сълзотечение у всеки истински фен. Но пък е роля, за която Шварценегер е роден и може би затова я играе с артистичния талант на новородено. Ала това не дразни, тъй като екс-губернаторът има легендарна харизма и, както се казва, всички обичат Арнолд. /освен Мария Шрайвър, разбира се/ В тази връзка обръщам внимание на сцената, където семейният тип „Карл” демонстративно гали домашното си куче, като мазен злодей от стар филм за Джеймс Бонд. При условие, че на няколко пъти /вкл. при идването на Педро-3000/ е уточнено как псетата усещат терминаторите и ги лаят повече от роми в каруца. Та, какво, в името на Изанаги, би трябвало да означава това? Че кучетата подушват разликата между „машинността” и „хуманността” на „Карл”? Че животното го харесва, защото разбира, че се е „вчовечил”? Хахахах, не, сериозно ли такъв трябва да е изводът? Господи Хесусе! Интелектът ми веднага блокира подобно съждение и милостиво го замени с алтернативно – че кучето на „Карл” просто страда от нелечим мозъчен тумор и няма представа какво се случва около него. Доста по-правдива вероятност, не смятате ли?
Както горният пример сугестира, сценаристите са хора, чието „мрачно бъдеще” в писането на текстове, е съставянето на обяви за продаване на туршия в ОLХ. Хамес Камерън няма вина, понеже, ако се вярва на градския фолклор в Холивуд, първият драфт на сценария дори не е стигнал до него, тъй като защитната стена на лаптопа му го е припознала като вирус. Единият от отговорните, вече споменах, е Дейвид Гойър, друг пък е някакъв си Джъстин Роудс, чието IMDB портфолио е по-късо от чурката на азиатче. Оттам, а и от „Мрачна съдба”, мога да заключа, че Роудс е толкова добър сценарист, колкото аз съм добър блогър, но с тази разлика, че моята аудитория не е ограничена до членове на семейството ми. Не знам каква е причината за този творчески хаос в „Мрачна съдба”, но минимум един от сценаристите е смъркал от пода на колумбийска тоалетна, за да получи подобни съновидения. И като казах това, защо чичото на Дора не е впечатлен, че брат му и племенника му са наскоро убити? Усещам някакви сериозни проблеми в битовите им отношения, които искам да бъдат адресирани в телевизионен спиноф от 112 епизода!
Сега ще се заям и със съвременните тенденции на „Мрачна съдба”, прокрадващи се в сюжета като тираджийски пенис от глори-дупката на крайпътна тоалетна – мотивите за расата, пола и общо-взетата толерантност, толкова важни за след-Тръмпова Америка. Всичко вътре е феминистична пропаганда и крещящ пример за тупане в гърдите „Вижте колко сме прогресивни!” Емигрантка от малцинствата е символ на обединението и бъдещата опозиция. Полово флуиден индивид е нейна бранителка, а модерна лелка в зенита на климактериума е тяхна менторка. Жените са силни и независими, по-умни и по-силни от всякога, а мъжете са само помагачи или противници на техните възвишени #TimesUp цели. От другата страна /но не на оградата/ е Педро–3000, който поне е мъж, за разнообразие, но отново с правилен цвят на кожата, отговарящ на смутните времена на производство. Малко известен факт за Габриел Луна е, че той не е брат/овчед/ на Диего Луна /”Rogue One”/, което донякъде оборва теорията ми, че всички мексиканци са роднини. Ако Ви звучи като игрив расизъм, значи няма да имате проблеми и с игривия расизъм в „Мрачна съдба”, само че насочен на обратно с реплики като: „I wish you two weren’t so white.” В крайна сметка не знам дали филмът печели или губи от тези политическо-коректни простотии, но мога със сигурност да Ви кажа, че не печели.
Ала стига сериозни теми. Нека поговорим за положителните черти на „Терминатор: Мрачна съдба”. Да, знам че са по-малко на брой от огледалата в къщата на Стиви Уондър, но ги има. Все пак в него, освен фантастичните глупости, са включени и изключително действителни казуси, като например А/цигани без билет на влак, Б/цигани крадат лекарства от аптека, В/цигани минават граница без разрешение, Г/цигани шофират кола без книжка и ред други болезнени реалности. Шегата настрана, но ако трябва да похваля „Мрачна съдба” за едно нещо, а то си е точно едно нещо, мога да спомена CGI-лицата на сем. Конър и Т-800 в интрото – там говорим за отвъд-MARVEL-ниво на дигитално подмладяване. Друг позитив е, че скоростта на събитията е сравнима с тази на Спийди Гонзалез…. Не, това беше прекалено стереотипна аналогия, ще опитам отново… Скоростта на събитията е сравнима с тази от последните секунди на Пол Уокър, минус адреналина или изненадата. Всъщност обаче, кого ли залъгвам? Да се опитвам да намеря позитивен аспект в „Мрачна съдба” е като да се опитвам да локализирам конкретно зловоние в ромско гето, а именно – непосилна задача.
И така, 28 години по-късно след „Денят на страшния съд“ идва филмът на страшния съд… и този съд е кофа за боклук. Това е екшън, който уж трябваше да изтрие грубите грешки на предшествениците си, но практически ги повтаря по синхронен начин. Екшън, който не впечатлява с нищо, освен с фенсървиз, и не се откроява нито визуално, нито композиционно, а смисълът му е по-неоткриваем от мобилен сигнал в американски хорър. Всичко между началните и финалните надписи Ви оставя с евнухско безразличие, а дъртите козове Шварценегер и Хамилтън трябва да си намерят друго хоби, защото това с киното вече не е за тях. Да кажа, че съм се подхлъзвал на магарешки фъшкии, които са били по-голямо изкуство от „Мрачна съдба“, би означавало да обидя децата с увреждания, които са го харесали, затова няма да го правя. Ще кажа само, че пред входа на прожекцията трябва да има полицейска лента, защото в залата открих труп и той е на франчайза „Терминатор”. Естествено, не искам да твърдя, че домашните клипове на израждане са по-професионално заснети, но може би се опитвам да твърдя, че ако някога сте били на дискотека в Перник, значи сте видели всички фитнес-батки, тежки железа, използвани за бой, и нагли кучки, показани в „Мрачна съдба”. А на тези от Вас, които искат да си спестят парите, но въпреки това са любопитни, препоръчвам да си намажат очите с лайна – така ще видят същото, но безплатно.
3.6/10
20 коментара
Comments feed for this article
28.10.2019 в 12:40
Rosticus
Сценарият беше направо абсурден. Това, че Терминатора развил съвест и живее на семейни начела с жена 20 години направо ме втрещи! Латино-мацката беше супер-безлична, лошият Терминатор – също, а освен това не беше и страшен. Арнолд и Линда играят насила и крайно изкуствено. Русата мацка единствено стоеше що-годе добре на екран.
Но екшън-сцените ми харесаха – добра хореография и камера, макар и да са далеч от премерената динамика на Т2.
03.11.2019 в 02:54
stilgarnaib
Линда Хамилтън изглежда никога не е била добра актриса просто преди нямаше много реплики. Това дето развил съвест не ми се стори много смотано, все пак нали онзи предишният терминатор уж беше разбрал защо хората плачат. Новият лош вярно не беше страшен, а най-тъпата сцена беше когато взе да преговаря с Арни. Иначе се фиксира на целта. Обаче най-гнусното беше SJW простотията, която заливаше филма, то не бяха имигрантски центрове дето били затвор, не беше, че жените можело да бъдат само майки ама всъщност били лидери, не бяха гранични патрули, абе ебаси трагедията.
03.11.2019 в 11:13
cinemascrotum
Предишният Терминатор беше програмиран да пази Джон Конър, така че е по-закономерно да приемем, че след определен момент е развил някакво базово разбиране за стойността на човешкия живот, докато този тук е програмиран единствено да убие Джон Конър, но след това, само поради липса на друго хоби, решава да стане егати съветстния тип. Пълен леш.
04.11.2019 в 05:02
вяско
Аз съм ок с това, все пак е изкуствен интелект с някакво ниво на осъзнатост, защо да не развие това ниво, след като главната директива му е отпаднала. А и не мисля, че някой очакваше такава изненада, тоест успяха да вкарат нещо непредвидено и ново.
Но се питам този новия Рев9 (ли бе), ако беше успял да убие латиноската, на какъв ли живот щеше да го удари после…
17.02.2020 в 17:12
DouglasQuaid618
Изключителни дишетанти на тема Терминатор!!! И най -вече скротума!!!
1)Т800 от Т1 няма нищо общо със Т800 от Т2!!!!
Създаването на Т800 от Т2 е положено от Cyberdine Systems, след като в тяхната фабрика Сара Конър смачка със хидравличната преса ‘чистия’ Т800 (разработен самостоятелно от Скайнет)
Майлс Бенет Дайсън използвайки частите и най вече не напълно унищоженият Neural Net Processor прави технически прогрес много по рано във времето, който прогрес впоследствие спомогва за създаването на по ‘добър’ Т800, включително и с възможност за самообучение!!!
Т800 от Тъмна Съдба Е НЕВЪЗМОЖНО да е станал self aware защото неговивият read write switch НИКОГА не е бил превключен!!! За разлика от Т800 в Терминатор 2, където Джон и Сара изваждат процесора и ръчно активират тази възможност Самият Т800 тогава казва „скайнет се опасяваше да не станем self aware, и затова никога не активира този ‘суич’ “
За разлика от Т800, Т 1000 СТАВА самостоятелно self aware във Terminator: Sarah Connor Chronicles, поради наличието на много по напреднал ИИ.
Дори във Терминатор 2, можем да видим няколко сцени където Т 1000 (Робърт Патрик) гледа един манекен в Сребрист цвят в мол ‘Galleria’ след като изхвърля Т-800 през стъклената витрина. Тогава на лицето му е изразено учудване. По късно във Steel Mill-a, когато ръката му залепва и приема шарката на метално safety ограждение, той отново изпитва учудване.
Т1000 разчита изключително на машинно обучение за да управлява о регенерира формата на своят mimetic poly alloy,след получени повреди:ДОКАЗАТЕЛСТВО: В началото на филма на Т1000 му отнема много време да се регенерира след поврежданията получени от Т800. Към средата на филма вече той се регенерира много по бързо. Освен това виждайки че ще бъде прострелян/повреден, той предварително ди променя структурата за да намали повредите.
Затова СкайНет прекратява производството на Т1000, опасявайки се че може да се обърне срещу него.
СкайНет НИКОГА не е пращал във миналото Т800 със активиран read write switch!!!
29.10.2019 в 10:51
cinemascrotum
Не знам какво си видял в хореографията, че да ти се стори добра, но за мен екшънът беше постен /като изключим кратката подводна схватка/, а заснемането му с прекалено HFR оттенък, поне на IMAX.
29.10.2019 в 12:37
Beljata
Преди няколко години, на пазара се появиха книги, с оригиналните сценарии на „Терминатор“ и „Терминатор 2 – Денят на страшният съд“.
И като всеки фен, следя нишката. Като във втората книга, ИЗРИЧНО се описва, че след като са победили СКАЙНЕТ, войниците на Джон Конър са засекли два сигнала за изпратени терминатори в миналото…
Terminator 3: Rise of the Machines (2003) –> Тотално лайно, съшито с бели конци. Никакво напасване на историята, тотална идиотия.
Плюс – задника на Кристина Уокън
Terminator Salvation (2009) –> Филма ако го гледаш като самостоятелн филм, просто си гледаш едно фантастично екшънче и …. ТОЛКОЗ.
Terminator Genisys (2015) –> Е, тук Емилия Кларк доказа, че е гласена за чалгаджийка. Арнолд ШВИРЦНИГЪР доказа, че може да гледа страшно. Отделно разбрах, че когато има война, има топла вода, идеални самобрасначки, епилация. Въобще, хората ходят да водят битки като на работа, след това се прибират, дават им нови дрешки, баня, масажи… Абе европейска работа.
Terminator: Dark Fate (2019) –> ……… Не знам какво да сложа освен многоточие.
Точно защото „Терминатор 2“ е с напълно затворен край, трябваше нещата да си останат само с него.
Ето затова се изкефих много на Боб Гейл и Робърт Земекис, след като забраниха римейк на „Завръщане в бъдещето“
Ще цитирам Земекис, по повод отказа му към студиото
„Завръщане в бъдещето е актуален филм за времето си. Ако сега го преекспонираме към сегашно време, нищо ще е интересен, нито ще има същият ефект върху публиката. А най-вероятно, ще се получи негативна реакция на феновете на поредицата.“
Кратко, точно и ясно.
Поздрави.
Този път си 100/10.
29.10.2019 в 15:19
cinemascrotum
Камерън е егоцентрик и материалист, той изобщо не се интересува дали филмите, които продуцира /но не режисира/ ще се харесат или не, стига да печели от тях, за да финансира бъдещите си „Аватар“-чекии. Месеци преди Skydance да изгубят правата за „Терминатор“, /което би трябвало да се случи ноември догодина/ той им се набута доброволно, за да може лицето му да краси behind-the-scenes клиповете, белким филмът има повече приходи. И сега се говори, че е сключил сделка, така че да се удължи срока, след който правата трябва да бъдат върнати на него и на другата му бивша жена, Гейл Ан Хърд, за да изстиска максимални бонуси от коалицията със Skydance. Но рано или късно ще си получи правата обратно и /след като франчайзът пак е позлатен с неговото име като актив/ ще ги продаде за многократно повече.
01.11.2019 в 21:56
Beljata
Тази информация я научавам от теб. Сега ми се избистри.
„Е, мно’о ‘убаво!“
После защо превеждам анимации.
Сега чакам „Мандалореца“ и Епизод 9. Без очаквания.
Егати, като са творчески станали стерилни (Холивуд), що романи има за екранизиране( то па и тук една беля, сигурно няма хора за добра адаптация), но НЕ е е е, ще тъпчем по познати пътеки, никакво рискуване.
Жив и здрав бъди! Ако не друго, поне статиите ти си заслужават! 🙂
Best Regarts
29.10.2019 в 22:06
Хайнц
Гледам , опитвате се да откриете логика в нещо , което не предполага логично мислене !
Ако оставим настрани фенщината към 1 и втори „Търминейтор“ – в сценариите на всеки един от Терминаторите от 1 до сега ,няма нищо логично в действията и планирането на Искуствения Интелект наречен „Скайнет“ или „Легион“ . Всъщност точно обратното на „логично“ и „ефективно“ са всички замисли и опити за практическата им реализация от страна на тези ИИ.
Човек ще рече , че нещо в практическата реализация на ИИ не е наред – или ИИ е писан от индиици и пакистанци , или китайчетата печелят тотално търговската война и армията на САЩ няма пари за качествени програмисти , които да напишат един наистина ефективен и логично мислещ ИИ .
29.10.2019 в 23:11
iwctd
Гледа ли Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile?За мен историята е разксазана така че те подтиква да симпатизираш на антигониста което е рядко срещано
29.10.2019 в 23:14
Мартин
Ревю за Жокера да очакваме ли?
29.10.2019 в 23:21
cinemascrotum
„Не“ и на двата горни въпроса.
30.10.2019 в 18:32
Явор
Защо „не“ за „Жокера“?
30.10.2019 в 18:50
Vasil
Правиш ревюта на 2 тотални повърни, а пренебрегна единственият филм където може да се каже нещо и да се подебатира: Жокера.
30.10.2019 в 22:17
cinemascrotum
Не го пренебрегвам, просто отлагам „удоволствието“.
01.11.2019 в 21:15
vlllo
След първия трейлър вече не исках, но и нямах желание да гледам „новия“ терминатор. Беше ясно, че ще е пълен боклук. Този филм трябваше да приключи след 2-та част. Просто бат Арни остаря и въпреки, че никога не е блестял с голям артистичен талант – той е единственият терминатор… Но пък от друга страна, той никога не е крил, че е готов да прави всичко за пари. И това важи с пълна сила за другата огромна изцепка The Game Changers, в чиято основа са познати лица (лица трудно казано в случая). Не знам, колко са платили на Арнолд да участва във филм против яденето на месо. Това е все едно Гретка Табуретка да участва в реклама на Голф дизел…
05.11.2019 в 23:42
Светослав Богданов
Хуан Пабло Гарсия Лопез Санчез Хорхита с кодово название „Макензи Дейвис“, но по-известна с името Момчето чудо хареса това ревю!
18.01.2020 в 23:28
Един киноман
Тези продължения вече започват да писват тотално, но нали едни пари трябва да се „перат“ в Холивуд… Иначе, ако се затвори този бардак и един куп курви, гейове и всякаква измет ще плъзне на други места.
Скро, задават се още щуротии тази година – „Хензел и Гретел“, „Джоджо заека“, „Хищни птици“, „Островът на фантазиите“, „Невидимия“ и други глупости. Надявам се да успееш да ни изненадаш с някое ново ревю на филм или сериал.
25.01.2021 в 19:25
Иван
Здравей! Искам да те питам, защо според теб, екшън сцените, включващи стрелба, в Терминатор II са изрязани? Например – сцената, в която бат Арни стреля по Т1000 от капака на камиона. Много са кратки, какво им пречи да ги направят по-дълги…