Десет години след първия „Железен човек”, стартирал MCU с прясно забърсания от хероин лик на Робърт Дауни Мл., пубертетският екип на Аведжангърите се събира отново за една грандиозна среща на випуска! /cue: ФСБ/
И, маркирайте ми думите, нещата са сериозни! Да, те са изключително сериозни вече цяла десетилетка, но сега са бахти сериозните, честно! Толкова са сериозни, че даже Сам Джаксън не смогва да довърши императивната си „Мада`фака“ реплика накрая.
Няма да спойлвам миража от смисъл, наречен „Infinity War“, но ще Ви предупредя да си готвите кърпички, защото ще има писъци и смърт; ще има сълзи и сополи, и други секрети; ще има кулминация, достойна за книгата на Гинес и като казвам това имам предвид книжката за оцветяване на бавноразвиващото се джинджърче Гинес, което току-що си измислих. Защото „Infinity War” не е обещаваният кинематографичен бехемот, а кофа с лайна, култивирани в продължение на десетилетие, само за да отлежават и втасат, преди да бъдат захвърлени към зеещите усти на марвълските фенбойчета. И фенбойчета послушно лапат и се радват, дъвчат и ръкопляскат, квичат и словославят, докато лайната запушват трахеите им с най-вредните за киното Е-та.
“Авенджангърите III” е логичният завършек на това, което би трябвало да минава за сюжет на MCU, само дето всъщност не е, нали? Нито е логичен, камо ли пък завършек, да не говорим за „сюжет”. Просто бюджетно надуто, но емоционално плитко, оправдание за юбилейния космически сблъсък, заплашващ света, този път – в пъти по-уморителен за изтърпяване. С егото на амбициозен и колосален финал, какъвто отчаяно иска да бъде, „Infinity War” не само свършва в лицето и устата Ви, а навсякъде по тялото, където гъстата му смес от генеричност може да залепне. Френетично оплетен в паяжина от персонажи и хронология, „Война без край” кърпи разпилените парчета на MCU и то не особено умело. „Новото” е добре омръзнало старо – лайната са същите, просто епизодът е с друг номер. Не Ви ли писнаха тези систематични мозъчни промивки? Поколения от интелектуални инерти саливират по команда, като вдетенени, сякаш виждат супергерои за сефте. Обаче само Стан Лий е извинен да се радва на MARVEL-ската паплач, все едно ги вижда за пръв път. И при него не е проява на добър вкус, а на Алцхаймер.
„Infinity War” е близо тричасов шоурум на ILM зрелища, мащабирани до объркващи пропорции и наситени с натоварващи зрението мелета, с афинитет към примитивизма. А калпаво накъсаният монтаж на прескачащи междугеройски кадри, компенсиран от плахи опити за long-take шотове, далеч под нивото даже на тези в „Черната пантера”, са само част от разочароващия арсенал на режисьорското дуо Рос. Същите братя, които направиха най-добрите MARVEL-ски попадения за последните десет години, сега не могат да балансират филм, който потенциално трябваше да извади най-силната им страна – качествения екшън. Вместо него имаме картунени конфронтации, заснети почти на ниво Джос Уидън /ако не и по-зле/ и гарнирани с плосък хумор на ръба на ситкома /Хълк се спъна и падна – хахахаха!/, който би обидил дори онзи току-що повишен чистач на тоалетни в BTV, отговарящ за сценария на „Комиците”.
Тенденциозна драма, удавена в отчайващо нелепи смешки и захаросана със смехотворни романтики умъртвяват малкото шансове на „Авенджангърите 3” да избухне подобаващо. Арогантността, с която ни се навира разклатен трагизъм и също като при „Батман срещу Супермен” сме длъжни да ревем за загиващи герои, но с ясното съзнание, че ще се върнат още догодина, e безумна нелепост. А абсурдният тонален контраст между „Тор: Рагнарок” и началото на “Infinity War”, плюс необяснимите дебилизми, като например фактът, че Зимния войник се е скатавал в Уаканда през цялото време на събитията в „Черната пантера”, или че Червения череп е трудоустроен като назгул; или предучилищните отношения между Брус Банър и обиденото му Хълкче; или Питър Динклидж в ролята на гигантско джудже, което трябва да е нова форма на вертикален расизъм, не помагат никому, освен на стомашно-чревния ми тракт.
За последната декада се нагледахме на 200+ комиксови филма – някои добри, някои на DC Comics – но винаги свързани с общия знаменател, че всеки интелигентен зрител би предпочел да прекара два часа, дишайки кашлицата на болен от туберколоза, отколкото да инвестира и процент от вниманието си в дълбокострадалните премеждия на персонажи, правещи едно и също всеки път, по пет пъти в годината, всяка година. „Avengers 3” категорично доказва, че супергеройската мода е към своя заслужен залез, макар и с неизвинимо закъснение, ала вместо да служи като удовлетворяващ епилог, прилича повече на зъбно колело от новата фаза на MARVEL – поредният морков пред магарешката си аудитория, поредният преход от франчайз към франчайз, в частност предстоящия „Капитан Марвел”.
Симфония от посредственост и пропилян потенциал, водеща до фотосензитивна епилепсия, но страдаща от остра креативна анемия, „Война без край” е това, което параноидните шизофреници халюционират, щом свършат хапчетата. Като изключим забележимия коз в нацепената брадичка на поносимо нюансирания Танос, “Infinity War” вони по-зле от самотна бабичка, която съседите в блока са открили чак три месеца, след като е спряла да вика за помощ.
97 коментара
Comments feed for this article
30.04.2018 в 16:33
Кристиян
Странно, аз съм на абсолютно противоположното мнение! и, да ти кажа съм доволен от това! 🙂
30.04.2018 в 16:43
Палпатин
„Авенджангърите 3” категорично доказва, че супергеройската мода е към своя заслужен залез“
$250+ милиона OW (биещ рекорда на TFA), както и 84% в RT казват друго 🙂
Разликата между твоето мнение и фактите е от земята до небето.
30.04.2018 в 16:47
Грета
Indeed. Тепърва изгряват. Как ще залезе нещо, което прави толкова пари. Независимо дали е помия или не.
30.04.2018 в 16:58
cinemascrotum
Заеби RT и приходите, по тази логика „Акулонадо“ и „Get Out“ трябва да са еталон за кино. Просто се огледай. Възходът на супергеройските филми вече премина, следва падението. В момента имаме такова пренасищане от супергеройска помия, че е въпрос на време жанрът да се стопи драстично и то в близко бъдеще.
30.05.2018 в 01:11
Sci-Fi Savage
Вие не разбрахте ли скротума е интернет трол и нищо повече? Как му се връзвате глупавите ревюта. Четете заради ташака и не се разпалвайте сякаш неговата дума значи нещо!
30.04.2018 в 17:34
Jija
Защо си губиш времето да правиш ревюта на изначално тъпи филми, чакаме ревю за West world!
30.04.2018 в 17:53
cinemascrotum
Спокойно, загубих си само работното време, така че всъщност съм на кяр. 🙂 А за „Westworld“ няма да пиша, така че не чакай нищо.
30.04.2018 в 17:36
Боби88
Еее…
Чаках от дългите ревюта…Тип “Здрач“ хаха…С картинки,че на фенбойчетата хептем да им приседне.
Ама нищо де,дано половината са измрели и да си знаят – Батман е велик.
30.04.2018 в 17:42
LILY
На мен ми хареса, беше забавно. Не търся дълбок смисъл в тези филми, ако искам да гледам драми, ще си пусна новините. Ще видим догодина какво ще сътворят в Avengers 4. Не чета комикси и не съм никак ентусиазирана за Капитан Марвел, ако искаха на масовия зрител да му пука за тая мома, трябваше още преди години да и направят филм. Не можеш 10 години да развяваш Дауни и компания и после да тръснеш изневиделица някаква да им спасява задниците. Смятам, че ще има някакъв отлив на зрители във Фаза 4, особено ако пенсионират (или видят сметката на) повечето оригинални авенджъри и направят пълен завой към sjw тенденциите, които тресат Холивуд в последните години.
30.04.2018 в 20:37
cinemascrotum
Това ще се случи със сигурност, когато договорите на актьорите почнат да изтичат и половината се откажат, което неминуемо ще доведе до нов кастинг, съответно нови ориджин истории и повтаряне на целия цикъл. В момента MARVEL разчитат на добре изградена инерция, но тя е към своя край. Сетне интересът ще се изгуби рязко, особено ако, както сама казваш, преминат към SJW лицемерията или пародйните фенсървиз кръстоски от типа „Спайдърмен срещу Пришълеца“. 🙂
28.01.2019 в 11:35
Светослав Богданов
Само една поправка, скротум. „…че Зимния войник се е скатавал в Уаканда през цялото време на събитията в „Черната пантера”. Тази част не е вярна. Събитията в „Негърската пантера“ са преди „скатаването“ на Зимния войник и по време на „Войната на героите“, за да може да съвпадне таймлайна (времевия лайнарник?).
28.01.2019 в 12:11
cinemascrotum
Да, това ми го посочи @Искра в коментара си по-долу. Явно съм се объркал, но в моя защита ще кажа, че ми дреме на чурката. 😀 Честно казано, в момента ми е трудно да си спомня какво изобщо се случи в ТОЗИ филм, камо ли да съм запомнил някакъв дребен MCU детайл отпреди него.
30.04.2018 в 17:43
Искра
Red Skull в Infinity War не е Хюго, друг актьор е (Ross Marquand).
Което ми развали някаква шега в зародиш, дето щеше да включва Елронд и Воромир (Vormyr?)… Както и да е, не е Хюго и няма нужда да я доизмислям тая шега, дето така или иначе нямаше да е смешна.
Бъки не го ли обясниха в сцената на края на Черната Пантера – възстановявал се е там на село с децата, лекували са му мозъка от съветско кодиране и са му правили нова ръка.
Иначе филмът ми хареса, избраха да го фокусират върху Танос и неговата история. Единственото логично нещо, при положение, че е невъзможно да центрират един от героите. Единствено ме притеснява, че е половин история и втората полвина ще е make it or brake it.
30.04.2018 в 17:51
cinemascrotum
Не бях наясно за Хюго, стори ми се неговия глас и бях прекалено афектиран, за да ровя из кредитите. А за Танос съм изцяло съгласен, той изнесе целия филм собственоръчно. Но един плюс не компенсира десет минуса.
30.04.2018 в 18:42
duracell2gb
Ако срещна Дж.Бролин на улицата, сигурно ще се напикая от страх.
Големец.
30.04.2018 в 18:50
cinemascrotum
Така е. Направи тази кретения гледаема, ще повтори същото и с „Дедпул 2“.
30.04.2018 в 18:53
now
Човече, много си далече от истината. Няма никакъв залез. С тези разбиващи рекорди приходи и след като Disney придобият 20th Century Fox супергеройските филми ще продължат за много години напред. https://www.forbes.com/sites/scottmendelson/2018/04/30/avengers-infinity-war-the-box-office-records-it-broke-in-its-641m-debut/#205bb1402ff1
30.04.2018 в 20:29
cinemascrotum
Може да съм прав, може и да греша. Това ще го покаже времето, а не суха статистика, генерирана към момента. Нека си извадим главите от фенбойските задници и осъзнаем, че киното е бизнес, където има предлагане, само ако има търсене. Голяма част от зрителите следяха развитието на MCU не защото са чак такива почитатели, а защото им бе интересно да видят как ще приключи този безпрецедентен и амбициозен проект на MARVEL. Скоро той ще приключи, with a whimper. И после сериозно ли вярваш, че инерцията ще се запази? При условие, че един пазар е презадоволен от почти идентични продукти, се стига до рецесия. Все още тая вяра, че човечеството ще се отърси от тази масова хипноза по комиксомото кино и ще насочи енергията си към качественото такова. Наистина се надявам…
30.04.2018 в 23:02
Иван
За мен точно злодеят е проблемът и не играта на Бролин, а малоумният персонаж и мотивацията му. Да оставим на страна, че „човекът“ се притеснил, че ресурсите на ВСЕЛЕНАТА се изчерпват (WTF), но да събереш толкова сили само за да „разрешиш“ проблема като пълен идиот – е това вече е прекалено. Може да борави с времето, пространството и реалността, та той може да построи цели нови светове с малко повече въображение, но не – най-умното, което му хрумнало е да разиграе лотария 50 на 50, че да е по-честно?! Все едно да се справиш с бедността като просто избиеш бедните, камък на интелекта му трябваше на Танос май…
30.04.2018 в 23:23
cinemascrotum
Идеята би трябвало да е, че Танос не е стереопитният архизлодей и целта му не е да убива, краде или покорява, а да спомага за естествения баланс на Вселената, за който има собствени изкривени възгледи. Ясно е, че мотивацията му е абсурдна, но поне му придава много по-комплексен характер.
30.04.2018 в 23:58
now
Аз си мисля, че след като добавят X-Men към MCU ще се отвори възможност да обновят малко сюжета и да запазят свежест във франчайза. И без това очакването е след Avengers 4 да има soft reboot, което ще спомогне за задържането на зрителите в дългосрочен план. По същия начин както не спада интереса към Джеймс Бонд предполагам, че и тук ще се запази. А пък MCU досега са произвели няколко доста качествени заглавия(Winter Soldier, Civil War, Guardians, Iron Man 3), което е доказателство, че от комиксовите филми също излизат добри неща.
П.П Наистина очаквах повече от Infinity War, но пък той по-скоро е Part 1, така че ще изчакам Part 2, за да му дам цялостна оценка.
01.05.2018 в 10:05
cinemascrotum
Поредицата за Джеймс Бонд не е точен пример в случая, защото там имаме по един филм на две-три години, което си е напълно нормално да подържа интерес, без да дотяга. При комиксовите филми имаме по 4-5 филма ГОДИШНО, което си е натоварващо по всички критерии. А че има добри супергеройски попадения, това е безспорно, даже точно тези, които изброи са и мои фаворити, но по нищо не личи, че „Infinity War“ се е поучил от силните страни на парчетата, от които е закърпен. През повечето време изглежда твърде натруфен, прибързан, дезорганизиран и едва крепящ се от полуразпад под тежестта на цялата си марвелска менажерия. Сега го спаси Танос, но вече съм хроничен скептик за продължението.
01.05.2018 в 14:41
iEATpriests
Amen (break)!
18.08.2018 в 22:09
Светослав Богданов
Всъщност съм съгласен с гледната точка на Скротума, но само до една степен. Наистина има пренасищане, но това не значи, че от Марвел не могат да пробват с друга стратегия (чета комикси, имат какво да предложат още, че дори и падение на някои от най-добрите си комиксови персонажи) или по-различна част от Вселената си. Освен това имат не един и два проекта, които могат да предложат още много. Вселената им не е малка. Да, със сигурност ще дойде момент когато няма да правят тези умопомрачителни суми, но надали е чак толкова близко. Каквото сабя покаже както се казва. А и честно на кой му пука? 😀
30.04.2018 в 19:21
R. T.
*spoilers ahead*
Със сигурност целият ентусиазъм около филма повлия доста лошо на крайния резултат.
Много абсурди имаше, много претупани набързо части – Scarlet Witch, която е в пъти по-силна от повечето Авенджъри, бива спасявана от Капитан Америка и Черната вдовица в началото?! Сестрата на Черната пантера казва някакъв елементарен начин, по който да премахнат камъка от Вижън, за който Брус Банър просто ‘не се сетил’? Прекомерно обръщаха внимание на човешкия аспект – но това не работеше в контекста – животът на ‘трилиони’ същества е в опасност, но на Куил му е невъзможно да убие Гамора; на Скарлет Уич й е невъзможно да унищожи Вижън… някак си цялата човешка драма около тях беше бутафорна и пресилена. Последните две битки също бяха втф малко – първо на Титан между Танос и Старк, Стрейндж, Старлорд, Спайдърмен, която беше доста по-ефектна и интезивна, и после Танос срещу останалите в Уаканда, които ги помете като нищо… даже Х-мените срещу Апокалипсис бяха по-впечатляващи като цяло хаха
Иначе наистина е трудно да се възприемат насериозно нещата и всички жертви – видяхме колко пъти в предишни филми персонажите умират и възкръсват като нищо, та емоционалният заряд тук ми липсваше – как да ти е мъчно за ‘смъртта’ не героите, като Тор дори окото не си загуби наистина в миналия филм – тук ‘удобно’ му беше поднесено ново от Рокет?!
Ясно е, че са се опитали да дадат максимално екранно време на всички герои (че да няма после ощипани фенове ‘ама моя любимец Х къде беше’ етц), но наистина с толкова шарения, обикаляне от планета на планета, хаотичен екшън и цветни зрелища, човек започва да получава епилептични пристъпи и гадене, дето викаш. Персонажът на Танос беше добре направен, но една птичка пролет не прави, нали. И ролята на Черният орден беше сведена до незначителност като цяло.
Огромните амбиции и опитът да провокират усещане за неизбежен трагичен край се провалят именно от леко плоския хумор, на който сме им свикнали и можем да предвидим от километри, и от жаждата да доставят фен сървис на поразия. Жалко наистина.
30.04.2018 в 20:13
cinemascrotum
Страхотен коментар, евала.
Танос беше убедителен злодей, може би най-добрият на MARVEL до момента, с много по-достъпна и прагматична мотивация, дори от тази на Килмонгър, но цялото му високопарие издиша, щом осъзнаваме чийтването на Д-р Стрейндж и фактът, че всичко не е изгубено, а даже си върви по план. 🙂 И точно затова последните секунди, които щяха да са брутални, ако поредицата наистина свършваше тук и сега, губят цялата си тежест.
30.04.2018 в 20:54
R. T.
Да, и фактът, че показаха ‘слабата’ страна на Танос в сцените с Гамора, също беше убедително и добре измислено. Иначе имаше тук-там подсказки да не взимаме всичката смърт насериозно – Локи успява да продума ‘You will Never be God’, преди да падне, Стрейндж ‘вижда’ 14 милиона възможни бъдещи ситуации и Отмъстителите са само в една от тях… според мен не са случайни реплики и от Марвъл 100% ще ги използват за замазване на положението в следващите филми. Но вместо да протакат толкова, въпросът е защо ТОЛКОВА ключов персонаж като Адам Уорлок дори не беше бегло споменат, при условие, че го въведоха още във вторите Пазители?! Или давай, Капитан Марвъл е сега на дневен ред, по един нов персонаж на всяка post-credit сцена. 🙂
30.04.2018 в 21:45
OrangeHunter
Аз пък да се похваля: не съм гледал нито един филм, спадащ към MCU или DCU. X-men обаче все още са ми нещо като guilty pleasure.
30.04.2018 в 22:33
Стойчо Патков
За мен всеки, който продължава да гледа филмите на Марвел е тъпак. Извинявам се ако засягам някого с думите си, не целя обида, а просто изразявам мнението си. За мен би било наказание да гледам нова тяхна серия. Същото важи и за филмите от серията Бързи и яростни и въобще всичко със Скалата или Вин Дизел. Жал ми е за Скротума – изглежда интелигентен човек и сигурно ги гледа по принуда за да може да напише ревю за почитателите на блога си 😦
01.05.2018 в 13:43
Obersturmbahnfuehrer
Хе, хе, какво съвпадение – снощи си наложих да изгледам „Бързи и яростни 7“ от академичен интерес, при условие, че съм гледал само първия филм. Интересът от академичен се превърна в клиничен. Егати насилената self-indulgent и self-serving автопародия са направили тия. Разни наедрели чичаци играят себе си, т.е. играят ролята, от която нe могат да излязат и в живота. Това е нещо като reverse method acting. За капак, финала го обърнаха в посвещение и референция към онзи, дето се утрепа, та съвсем да размият границата между персонажи и актьори.
Тези франчайзи закономерно стават съвсем смехотворни с напъните си да надскочат предишните серии – като няма по какво, поне по абсурдност и гротескност.
Малоумните йекшъни не са ми чак толкова отвратителни като тези комиксови ескапизми, където разни банални герои с идиотски способности се борят за „мир и справедливост“ по света, защото правовият ред явно по друг начин не може да се поддържа. Предизвестен банкрут – творчески и морален, пък дано скоро стана и финансов, че да се свършва с тези мъки.
30.04.2018 в 22:40
Bruce Wayne
Не е лошо ако ще критикуваш нещо, поне да знаеш какво критикуваш. Почти всичко изброено като критика и недостатъци има едно просто обяснение в графата жанр – фентъзи. Като не ти харесва жанра или темата, не го/ги гледаш. Но да ги обявяваш за боза понеже не са “сериозни” филми със замисъл е меко казано смешно. То самата идея на фентъзито е обратната. Иначе недостатъците на жанра са ясни – невъзможност за фокусиране върху няколко персонажа, от което резултата е размиване на сюжета и прескачане “от планета на планета”. Иначе е ясно че се случва това което писателя/сценариста е решил. Да търсиш логика във фентъзито е нелогично само по себе си. Нито зенита е достигнат иначе, нито залеза на жанра е близо . Цифрите говорят сами за себе си. А ако търсиш смисленото обяснение – съвременния човек търси всякакви начини да избяга от реалността и проблемите вървящи с нея. За това и компютърните игри, “социалните” мрежи и интернет като цяло търпят “бум” в развитието си. Същото се отнася и за киното – на прекалено малко хора са им интересни филми със замисъл които акцентират на проблемите на обществото/индивидуалния човек. Следователно за бизнеса е по-изгодно да прави “бози” със специални ефекти, които средностатистическия индивид си дава парите да гледа, отколкото да прави смислени филми. Пък и боза със специални ефекти си е много по-лесно да се направи. Та докато не се развие виртуалната реалност достатъчно, фентъзито не виждам как да “западне”. Не само филмите, а и половината сериали с доста сезони са от жанра.
Това не значи че филма е някакъв шедьовър нали, но като цяло за жанра си е добър. Общо взето единствената забележка е размития сюжет и прескачането от сцена на сцена. Но то си е очаквано след като събираш цяла вселена едва ли не в 2 часа. Ако пробваш да събереш Game of Thrones в 3-4 двучасови филма, ефекта няма да е по-различен при никой от тях.
30.04.2018 в 23:03
cinemascrotum
И защо трябва да оправдаваме лайната, само защото такъв им бил жанрът? Има други супергеройски филми, някои дори от същата вселена, които са много по-сериозни, добре заснети и провокативни, отколкото това недоразумение. Значи явно може. Проблемът е, че точно сега, когато MARVEL трябваше да стреля по всички цилиндри, e регресирано до стандартните клишета, повърхностно развитие и хаотичност, които уж трябваше да са преодолени за тези десет години.
30.04.2018 в 23:58
Bruce Wayne
Явно ти е сложно да го разбереш. „Лайната“ са последица от събирането на 10 различни сюжетни линии в един двучасов филм. Тези които намираш за добре заснети и провокативни, са принципно странични истории към основните сюжетни линии, без никакво особено задълбаване и действия. Което развързва ръцете на сценаристи и режисьори, и те могат да вмъкнат и кино в киното. Но когато имаш материал за 10 филма, който трябва да натъпчеш в 2, това е резултата. Подобно на Justice League. За разлика от там, тук поне „лошия“ е представен доста по правдоподобно и затова и филма е добър като цяло. Иначе щеше да си е боза от категорията на споменатия. То доколко е „лош“ Танос си е спорен въпрос реално но както и да е.
Та за да „стрелят по всички цилиндри“ самата история на Infinity War, трябваше да е поне в 5-6 филма. Но тук вече се намесва проблема на Капитализма. Почти всички от основните герои имат договори за още 2 филма, за това и правят толкова. Дори с тези „стари“ договори, направата на 2-та филма струва близо МИЛИАРД долара. С евентуалното увеличение на заплатите им, най-вероятно ще го докарат до Милиард на филм. Колкото и да са доходоносни, може да се сетиш че никой няма да поеме подобен риск. Защото в крайна сметка макар че края на филмите за супергерои не е никак близо, не може да си сигурен че всеки филм ще ти прави минимум Милиард приходи. А един „флоп“ с подобни размери може да е пагубен.
01.05.2018 в 10:53
cinemascrotum
Напротив, нищо сложно няма за разбиране, когато се гледа нещо просто като „Авенджърите“. Ако в ориджин филмите няма действие и задълбаване, а там реално трябва да се запознаем с героите, за да ни дреме после за тях, то какво действие и OMG „задълбаване“ имаше тук? МАРВЕЛ сами са преценили, че ще успеят да направят епичен финал, свързващ десет филма, виновно им е егото, а не /само/ сценаристите. Нито се получи смислена конекция между старите сюжети, нито новият сюжет беше нещо, за което да се хванат. А не е като да са нямали време и ресурси да го изпипат. Просто суперефектна джаста-праста за измиване на ръце, че уж гледаме нещо ВЕЛИКО, а всъщност оставаме с поредния пръст в уста.
01.05.2018 в 01:04
R. T.
Именно защото сме гледали много филми от тази вселена и от този жанр като цяло, имаме причина да бъдем по-критични. Възможностите във Вселената на Марвел може и да са безгранични, но това не оправдава безумните претенции и хаотичния краен продукт. 🙂
30.04.2018 в 23:06
alejuve
Странно. След положителните оценки за Guardians 1 очаквах и за този такива.
Иначе за какво пренасищане говориш..
За пример Avengers 1 и 2, Iron man 3, Civil war, Black panther – всички са с над милиард приходи.
А този нищо чудно да стигне и 2 млд.
30.04.2018 в 23:15
cinemascrotum
Кое му е странното, в този няма почти нищо от положителните страни на „Пазителите“. Той е общо цяло, което е съставено от няколко добри части, но струва много по-малко от тях.
01.05.2018 в 00:11
jorro
Все пак финалът беше любопитен.Срещам из нета мнения че решението да убият герои , за които се знае че имат предстоящи планирани проекти е грешка , защото издава накъде отиват нещата.Впрочем мисля си че далеч не всички ще ги върнат.Например според мен това беше end game за Гамора и Локи.
Не е най-доброто от Марвел , но все пак останах доволен.Не се усеща тази умора ,за която говори автора , а аз далеч не съм от най-отдадените им фенове.
01.05.2018 в 00:17
jorro
Не мисля че всички загинали ще ги върнат.Мисля че това беше end game за Гамора и Локи например.
Не е най-доброто от Марвел , но все пак останах доволен.
Този път не е сложена оценка.Да го броим ли това за нула?
🙂
01.05.2018 в 07:03
вяско
Ако имаш златна кокошка като Локи не я убиваш току така. Ще изгубиш бая фенки. А 2020 излиза Пазителите 3, едва ли ще е без Гамора.
Интересно, че продължението на Авенджърите е догодина по същото време, може би са ги снимали паралелно, такъв мащабен филм няма как да стане само за година.
Не всеки си пада по отворени финали тип Задругата на пръстена, които свършват сякаш в нищото, но точно липсата на хепи енд тук, както и минималистичния, направо камерен на фона на епичните битки преди това финал придава правдоподобност и тежест и действа нахъсващо.
А Марвел са в такъв възход, така ги кльопат и са набрали толкова инерция, че скоро и за суперсилите на Гинка Върбакова могат да снимат филм и пак ще удари един милиард поне.
https://www.cinemablend.com/new/upcoming-marvel-movies-release-dates-for-phase-3-and-4-67944.html
01.05.2018 в 09:47
Jorro
Мисля че не си прав или по точно надявам се да не си прав.Не че имам нещо против тях , но смъртта им беше особено ефектна и би било много евтин фокус просто да ги върнат ей така.Мисля че момента на таим лупа които оргарнизират ще е точно преди Танос да „щракне с пръсти“.За всички загинали преди това няма спасение.Чудя се дали има значение как е представен Танос в последната сцена на филма – ръката му изглежда ранена а гоунтлета е очукан.
Това е просто теория , може и да не съм прав.
01.05.2018 в 10:14
cinemascrotum
И аз смятам, че Гамора и Локи са перманентни трупове, но Локи вече бе толкова преекспониран, безгръбначен и дразнещ, особено в „Тор Рагнарок“, че даже се изкефих как умря като мишок. Гамора и тя си изпя сюжетната песен, помагайки да видим някаква човечност в Танос, така че нямам очаквания да се пръкне наново.
01.05.2018 в 09:24
Sutura
Не че да съм граматически нацист (grammar nazi? :D), но „маркирайте ми думите“, най-вероятно идва от „mark my words“ или „помнете ми думите“ на БГ. Звучи доста неестествено иначе или поне за мен де. Абсолютно съм съгласен за „Авенджърите“. Нямам никакво намерение да си бутна парите за баничка за този филм. Много ми се ходеше на тва сай фай сървайвъл хорърче с Емили Блънт…как беше : Нито звук/ A quiet place. Но май няма да ме огрее от към времеви хоризонт, така че на торенти направо.
02.05.2018 в 14:31
10yo10f
Нито звук/ A quiet place – филма е мн зле… направо нямам думи
01.05.2018 в 10:56
Killmocking
Стефане, ти ли си това? 😀
01.05.2018 в 11:18
Боби
Няма да коментирам филма, само ще споделя някои гафове, които забелязах:
1. Докато Тор размрязяваше механизма за насочване на топлинната сила на звездата, питаше гигантското джудже: „Колко време трябва да го държа отворено“. Джуджето: „няколко минути, предполагам“.
2. Танос се среща с Гамора – „Минаха колко..20 години?“
Йееее, всички говорят на английски във вселената и всички отмерват времето по земното. :Д
01.05.2018 в 13:01
LILY
Локи може да е ритнал камбаната, но смъртта му беше толкова несигурна (даже и Тор не беше сигурен), че не би ме изненадало хич, ако по някое време се пръкне отново. Все пак той е като хлебарките, няма убиване. Някъде четох, че се говори за Тор 4, а той е любимец на голяма част от женската аудитория, така че без него едва ли би минало.
Зоуи Салдана има да снима 4 Аватара, тъй че може наистина да не се появи повече.
Между другото, как може някой да реве на този филм?! Чета в постовете под инстаграм, как някви хора ревали с часове, по време на филма, след филма…. животът свършил. Лигльовци пълни. Аз лично бях по-доволна, че мойте хора всичките се отърваха. Вярно, тъжно ми стана, когато малкият паяк взе да изчезва, но чак рев…
01.05.2018 в 16:15
Marfelvan
Samo edno revu ti haresah i to beshe na planet earth s will smith.. Humorati e.ploSuk do neuznavaemost… Vsichki filmi po komiksi sa razbira se malko zle… No az haresvam.marvel vselenata i ekranizaciata po komiksite mi hareswa v puti poveche ot koito i da e debilen seriozen film… Muchish se ma ne ti se.poluchava mojebi za 16 godishni tiinove si zabaven ama.. Ne
01.05.2018 в 20:19
чичо гошо
какво точно искаш да кажеш и защо на маймуница…. освен това вярвай ми на никой не му пука какво си харесал… ако не ти харесва не чети и не коментирай… иначе скротума си прави труда да гледа и да коментира. не е нужно да сме съгласни или не. това си е неговия блог и ние сме гости …това е
01.05.2018 в 23:10
АЗ
Купи си едно букварче и чети повече книги. Изказа ти е супер слаб, а речника – зверски беден. Очевидно е по-всичките буквално (и малоумно) преведени английски идиоми, които си ползвал („маркирайте ми думите“? честно?). Както и побългаряването на разни английски думи.
02.05.2018 в 00:31
Obersturmbahnfuehrer
Иска ми се да кажа „имаш точка“, but then again, you don’t have a point. Не ти ли е ясно, че буквалният превод, като това с точката е напълно умишлен?
Проблемът е друг – хващаш се за българския език, а същевременно слагаш тире след частицата „по“ когато не е сравнителна степен и не разпознаваш подлога в простите изречения на сложно съставното ти – „ИзказЪТ ти е супер слаб, а речникЪТ – зверски беден“.
Синтактичният разбор е много лесен, стига да не си блял 6-7 години в училище. В случай, че можеш да заместиш съществителното с личното местоимение „той“ (именителен падеж), значи е подлог и се членува с пълен член. Когато можеш да го замениш с „него“ (винителен падеж), значи е пряко допълнение и се членува с кратък член. Вземи ги научи тези елементарни правила, за да не олекваш така.
Ето ти още един бонус за повишаване на културата:
„Oho!“ said the pot to the kettle;
„You are dirty and ugly and black!
Sure no one would think you were metal,
Except when you’re given a crack.“
„Not so! not so!“ kettle said to the pot;
„‘Tis your own dirty image you see;
For I am so clean – without blemish or blot –
That your blackness is mirrored in me.“
01.05.2018 в 23:33
Rabbit
Едвам ти дочетох текста, Скротуме. Има ли ВЪОБЩЕ нещо, което да ти харесва в киното? Има ли нещо, на което истински се радваш в тоя живот или просто седиш цял ден в мазето на майка си и блъскаш по клавиатурата от яд, че никоя мацка не ти връзва?! Сериозно ти говоря – излез навън, порадвай се на слънцето и на живота и си свали летвата за очаквания от филмите, че вече ставаш смешен. Цял свят харесва филма докато чупи рекорди наред, но ти точно казваш, че въобще не бил това, което трябва да е, че бил посредствен, че бил кофа с лайна… Аре бягай от тука! Много ще ми е интересно да пуснеш статия с филми, които харесваш (ако въобще има такива) – интересно ми е кои са тези заглавия, на които даваш пълно 10/10, а на този епичен филм даваш такива ниски оценки и ръсиш глупости на кубици. Винаги съм мислел, че си трол дето разчита на кликвания в сайта заради тъпотиите дето ръсиш, но тук вече прекали и ме загуби като зрител. Даже не успяваш да иронизираш по интересн начин сюжета или героите – просто се заяждаш и се мислиш за интересн. Жалки са хората като теб, които дават пари, за да гледат „бози“ и после да изливат кофи с лайна по тях. Чак ти се чудя как намираш сили да отидеш до киното, макар че силно се замислям дали не ги гледаш с CAM качество от замундата. Ако е така нищо чудно, че все си недоволен…
01.05.2018 в 23:57
GFoxxx85
Скротумски, здравей! Жив и здрав, пич 🙂
От време оно те следя и ти се кефя на ревютата, че и продължавам до ден днешен и трябва да призная – при теб нивото просто не пада 😉
Иначе за филма… едва ли ще те изненадам, ако ти кажа, че ми хареса. Поздрави, мой.
02.05.2018 в 09:08
cinemascrotum
@GFoxxx85, не ме изненадваш и в това няма нищо лошо. Даже дано някой ден мненията ни съвпданат. Било защото аз съм случил на добър комиксов филм, било защото ти най-после си осъзнал колко зле са в мнозинството си. 🙂 Поздрави.
02.05.2018 в 09:04
cinemascrotum
@Rabbit, току-що разбрах, че съществуваш. Сериозно ли мислиш, че ми дреме дали ще продължиш да си ми „зрител“ или не?
Аман от обидени плазмодии. Как така никой от харесалите филма не извади един сносен аргумент в негова защита, освен приходите? Или за фенчетата е достатъчно да прочетат в RT, че има повече от 80%, за да не се чувстват тъпи, че и те са го харесали? Егати стадното мислене.
02.05.2018 в 15:55
Кристиян Атанасов
“Как така никой от харесалите филма не извади един сносен аргумент в негова защита, освен приходите?”
Аз мога да изборя поне 20 неща, които са ми харесали във филма, но не виждам смисъл, просто ще бъда наречен фен-бой, или пък ще вляза в омагьосан кръг на спорене и ще трябва да се обяснявам за всяко нещо. Който харесал – харесал, който не, здраве да е. Просто не разбирам защо много хора “дисектират” подобен филм, едва ли не ще му дават Оскар, вместо да се забавляват.
02.05.2018 в 18:00
cinemascrotum
Ами точно за това говоря. Феновете величаят филма, но като ги питаш защо, могат да измислят само „Беше супер яко забавление!“ и после почват да вадят оправданията „Ми не искам да се обяснявам!“ 🙂 Майтапът настрана, наистина ми е любопитно какви са 20-те неща, които са ти харесали – обещавам че нито ще споря, нито ще се смея. 🙂
02.05.2018 в 21:43
Stan lee
1. Сестрата на близначките Олсън – ебати яката путка!
2. Леля Скарлет – дъртичка е вече, но.. ебати дупарата!
3. Гамора пукна!
4. Локи пукна!
5. Тор, най-после, показа колко е силен (бог е, все пак).
6. Танос – голям Бролин!
7. Сцената, когато Танос препарира капитана.
8. Народния любимец Бенедикт – повече ми хареса дори от собствения му филм.
9. Първата битка с Танос, на неговата планета.
10. Новия костюм на тенекиения човек.
11. Хуморът Тор – Рокет.
12. За първи път лошият имаше мотив, на който и аз бих се хванал.
13. Първата сцена с капитана, когато хвана копието – мега добре.
14. Сцената, в която вещицата разруши камака – драм.. драма.
15. Не беше такава шарения и натрупеница в стил Рагнарог.
16. Малкото екранно време на некадърника Ръфало.
17. Не че нямаше плосък хумор, но не беше прекален в стил vol2.
18. Черната пантера се изпари, Фюри – също (Расист!.. Расист!)
19. Предпоставката за Бри Ларсън (това не беше ли име на порно звезда?)
20. Ще има втора част.
П.П.: Всичко е с хумористична цел..
03.05.2018 в 09:36
cinemascrotum
Добра подборка. 🙂
Ето я и моята:
1. Танос.
2. Гласът на Танос.
3. Брадичката на Танос.
4. Бицепсите на Танос.
5. Танос на двора, гледа изгрева – селска идилия!
6. Героите се целят с луни `n shit!
7. Вижън умря, най-после.
8. Роланд Дисчейн пукна.
9. Черпиха ме с дюнер преди киното.
10. Нямаше агент Шмилбо Шмегинс.
11. Нямаше го Ястребовото око.
12. Зайо-байо.
13. Казаха на Крис Прат, че е дебел.
14. Всеки поп-културен лаф на Спиндерманчето.
15. Всеки кадър, в който Брус Банър се напъва да изсере Хълк.
16. Перфектно изиграното дърво от Вин Дийзъл.
17. Онази негърка от „The Walking Dead”, която изглежда еднакво грозна и с бръсната глава.
18. Новата брада на Капитан САЩ – явно в най-сериозните супергеройски филми главният е длъжен да брадяса, за да подчертае колко му е тежко. /справка – „Логан”/
19. Шрифтът на финалните надписи.
20. Фактът, че филмът е убил някакъв индиец.
03.05.2018 в 11:55
Кристиян Атанасов
Значи какво, вече един филм, който ни е забавлявал и сме се изкефили на макс, нямаме право да кажем, че е добър, понеже не се доближава, дори малко до „Изкуплението Шоушенк“, така ли? 😀 Няма да си пиша моите 20, защото се припокриват с доста от изброените, просто почти всяка секунда в тоя филм, всяка сцена, имаше нещо запомнящо се. Но пък, може да кажа ТОП сцената ми – когато Тор и Гардианите се телепортираха с гръм в центъра на битката, в Уаканда. Ебахти епичния шот, направо подскочих от стола!
02.05.2018 в 19:55
Съжлив Съби
Няма никакво знаечение дали филма има някаква морална / художествена стойност – а само парична такава. А доколкото всичките тия марвелски бози правят милиарди – останалото уви няма значение. Откровено казано от години вече ходя на кино с идеята, че после ще ме е яд за загубеното време и пари, явно има някъв мазохизъм в тази работа… установих че стойностните филми не ги дават по кината в БГ, само касовите такива.
П.С. А Танос беше един от добрите образи във филма – придаде лека дълбочина а не просто поредния много-съм-зъл-елате-ме-убийте лошковец, другото хубаво нещо беше че поизмряха част от т.нар. герои
П.С2. Нямам търпение да видя какво ревю ще сътвориш за Sicario 2 Day of Soldado – когато излезе 🙂
03.05.2018 в 19:59
Stan lee
cinemascrotum, не знам защо не мога отговоря под твоя коментар с 20-те неща, които си харесал, но… А скротума на Танос не го ли хареса?
Шегата на страна, но имаше и много неща, които не ми харесаха. За това съм му дал 6 в ИМДБ! А именно:
Да започна с костюмът на Питър Паркър – спайдърмен ли гледах или някакъв октопод или д-р Октопус? Като цяло и актьорът е леш.. Та това е спиндермен, бре мен, загубил майка си, баща си… чичо си, стринка си, но хвърля шеги на поразия, абе, тийн идол! Трябва да е мрачен герой! А Стрейндж, какво да кажем за него, най-великият магьосник, победил Дормаму, а го хванаха още на първата битка и дори после да се представи достойно остави горчива следа в мен, както когато за първи път опитах прехваления швепс. Ами Айрън мен? Едва се срещнаха и вече можеха да излизат да си пият биричката двамата с Къмбърбирич! Много бързо си изградиха доверието, чак тръгна да го спасява, човек, който го срещаш за първи път тръгваш да го спасяваш на космически кораб?!? Сериозно? Смях… А иначе и инфантилната Пепър веднага започна с простотиите тип “върни се любов моя” иначе ще правя свирки на друг. Не случайно е курвата на Холивуд! Алената вещица, която разката фамилията на всички във втората част тук беше все едно снима порно филм.. Тоя да я спаси, оня да и го натегли, че да може да се зареже с настоящия чукач, в последния момент. Да не говорим, че Вижън беше като путка, ето защо вещицата го заеба. Който не го хвана – той не го пукна от бой. Нищо, че си размяташе Ултрон като торба с калифорнийски червей. А пантерата негро? Уаканда форевър.. Сериозно? Това беше ебати пошлата реплика. А къде бяха Х мените? Не ми казвайте – друг държи правата… а.. уу. Вещицата е дъщеря на Магнито, а Куиксилвъра, който незнам защо умря, му е син. Вярно, че росомаха щеше само да реве и драска, но дарк финикса щеше да разкаже фамилията на Танос, в стил Апокалипто.. Или девственичката още я е страх да се изправи срещу големите бицепси на Танос, току виж я взел за жена. А фантастичната четворка, къде бяха, хората победили Галактус? Или са платили на Евънс само за мистър голяма брада САЩ и не върви да е огнен със щит? Марк Ръфало няма да го коментирам – всеки знае, че се справя най-добре, когато е зелен. Нищо, че тоя зеления именно Тор, в Рагнарок, го посра и не се изплаши, а тук два шамара и край – пъзльо. А Одрискан Елба още в първата част на Тор споменаха, че е по-силен дори и от Один, а тук – нищо.. Спряха му хонорара. Локи – но комент, най-пошлата смърт, чак не ми се коментира. А Танос, Танос си го победиха, че и то – два пъти. Когато Куил се направи на путка, нищо че можеше да изчака да му свалят ръкавицата и тогава да си му бие шамари, както прави с Анна Фарис, абе, драма да има. И накрая Тор направо си го закова. Както казах – хареса ми Танос, но тези две сцени оставиха в мен чувството, че е победим, а през цялото време братята Русо искаха друго – да се чувства заплаха, от която не можеш да се отървеш… е уви, не се получи. Не може след Сивил Уор и Уинтър Солджър да издрискаш такава пумия. А Солджъра в Уаканда дано поне малц е отглеждал, да има за какво да го държат. Два часа и кусур гледахме надрискани гащи, на които миризмата им е смесена с тестостерона на Наташа Романов и бялото течение на Алената вещица (незнам, бялото колко да е алено?)
03.05.2018 в 20:04
cinemascrotum
Хахахаха, жесток коментар, поздравления. 😀
03.05.2018 в 20:27
Stan lee
Много се пищисах!
Много удобно и Ант-мен да го няма, а можеше просто да взезне в сънната артерия на Танос, да цвъкне едно лайно, което да му запуши артерията и Титана да заспи. Или да му влзезне в мозъка, да се изпикае и след това да се уголеми, но това бие на хорър и не е за деца под 13 години, нищо че окото на Тор беше при топките на заека!
03.05.2018 в 20:47
cinemascrotum
Ами да, все пак за масовата джънкфуд публика „око до топки = супер смешно“, докато „пикня в мозъка = твърде реално за ефекта на филма“.
А и може накрая да се окаже, че Мравка-Мен е бил там през цялото време, просто в миниатюрния си вид и затова не сме го мярнали. 🙂
03.05.2018 в 21:12
Ангел Ангелов
Барнос, лудият титанозавър: https://pbs.twimg.com/media/DcRo_KvV4AEqATa.jpg
06.05.2018 в 00:20
Здравко
Всичките Марвелски филми са напълно еднакви. В Infinity War има всичко хубаво и лошо от предишните им продукти и то точно в същите количества. Смешно е да се говори колко „ентелигентно“ свързва останалите им филми, след като съдържа доволно количество недомислици и противоречия дори в собствения си сценарий. Смешни са ми и обратните коментари от типа „няма нужда е направено умно, щом е забавно“. По тази логика да взема да ида на концерт на Планета, а?
Колкото до залеза на супергеройските филми, аз поне не го виждам скоро. Ще ги правят, докато падат добри пари, после ще измислят някакви други простотии: спиноф на спинофа за дядото на лелята на Чубака или весел мюзикъл за детството на Батман в Мейн с чудовищата на С. Кинг. Или когато Дисни закупят правата за всичко, може да изкарат „50 Shades of Fast and Furious in the Frozen Jungle 5: Die Harder“ със Скалата?
10.05.2018 в 12:11
10yo10f
Първо да кажа няколко неща за поста ми по темата за филма – avengers infinity war
– Това си е мое мнение, с което показвам на мен защо не ми хареса филма. Не го приемайте че като не е еднакво с вашето мнение и е обида към вас.
Ако не можете да приемате критика – това не е за вас.
Ако сте от феновете за който е достатъчно просто да има: филм, герой любимец , въпреки че самият филм е кофа с лайна – това не е за вас.
Ако сте от феновете които не могат да критикуват любимите си неща, защото трябва да признаят че са провал и гордостта им да са марвел фенчета ще е накърнена – това не е за вас.
Да започнем със 2-та битка в филма. Iron Man, Doctor Strange и т.н срещу Black Order. Единия стана ясно че е бияча / мачо (онзи с огромната брадвата / чук, или каквото е там ) работи само с груба сила и безмозъчни действия. Другият беше УМА в групата и шефа след ШЕФА (Танос), който притежаваше телекинеза Това е способност да имаш физическо влияние върху материални обекти (да не се бъркате с магнито от X мен , да манипулира само метала ) и вместо да размята (засилване в сградите) наляво надясно самите Iron Man, Doctor Strange, той ги цели с парчета от сгради, арматура, коли. Аз лично не виждам смисъл ако имам такива сили и мога да разкъсам някой, да го целя два часа с мазилка и пирони. Сега да видим нашите момчета , те как отвръщат на боя. За Iron Man ok, стреля си с каквото има там, доджва си , стандартните неща за човек с технология ама Doctor Strange да ми се мъчи там 10 часа със заклинания и т.н беше малко тъпо. Всеки който е гледал филма за него, знае че притежава камъка с който може да манипулира времето.Изобщо не беше нужно да прави 100 заклинания, да се мъчи два часа и същевременно да яде шамари. Можеше да спре времето, Тонито да им нахлюпи гащите на главите и да ги нашамари по дупягите. Все пак Doctor Strange победи Dormammu(един от боговете) и ако го сравнявам Black Order, то те са кат деца от детската градина срещу десетокласник. Най малкото което можеше да направи Doctor Strange е да отвори един портал под краката му, докато е полу преминал да го затвори и да го разреже на половина. Другата тъпотия за мен беше как хълк не иска да се покаже / появи. Искаха да покажат че Хълк си има свой характер и воля независимост от Брус банер ? Ами като е така толкова ли съзнанието на хълк не зацепи че вселена зависи от тях и да се появи, а не като инатлив пубер НЕ та НЕ. Идва сцената където Vision и Scarlet Witch се бият срещу другата двойка от Black Order и биват спуквани от бой. Естествено видяното от мен доведе до саркастичния въпрос към един от аверите ми – „виждаш ли това което виждам и аз ? “ Vision го пребиват като куче и бяга ? Скарлет и тя на издишвания ?? а задържа Танос когато беше събрал всички камани и бе с/у нея с цялата си мощ? Стига е … не може Vision и Scarlet Witch да ги победят ?? бах мааму. Добре че дойде Black Widow да ги набие с Капитан Америка (айде той е силен у, а едно, друго) ама Black Widow , обикновенната каратиска без супер сили ги натупа ВЪХ !! Още повече да се изсмееш на това което се случваше с Vision, язък че има камък в него и направи да изчезне Ултрон. Не ми хареса това че решението на един титан, така наречения Танос му е дошла идеята да изпари 50 / на 50 популацията във вселената даааа вселена ! Не на земята, а цялата вселена (Не знаех че тоя е обиколил цялата вселена и е сметнал че най добрия вариант е да намали популацията) За целта трябваше да събере всички камъни, чрез които можеш да създаваш и разрушаваш светове / планети. С цялата тази мощ той е решил да намали популацията – бахти.. с тая сила сигурно на Хитлер щеше да доди по добра идея от 50 на 50. Другата тъпотия беше че навсякъде във вселената се измерваше времето във минути, часове. Как така на една планета или галактика най малко не измерваха в др време, просто ей така да покаже че не всичко е по етикет на нашата планета. Идва момента в който разбираме плана на Танос, да отиде при джуджетата който ковът оръжията на боговете (все едно аз да мога да изкарвам милиони чрез нещо, но въпреки това да си бачкам за заплата) ммм мислих си че най мощните артефакти са създадени от боговете. Та преглъщаме това и се връщаме на Танос с коварния му план – създаване на ръкавица чрез която да впрегне всичките камъни и да стане The ONE of The One , със условието да остави жив ковача. Този който който може да изкове оръжие чрез което само с него могът да го убият и го оставя жив ? Ади ве… хитър си .. за човек който иска да затрие половината галактика. Сцената къде Тор пристига и разбира че за да изковът антиТанос оръжието трябва да задвижи отново ковачницата, която беше със някакви гигантски пръстени, което не се оказа проблем за пикливото корабче с което дойдоха и още повече с пикливото въже. Идва ред на сцената където Гамора казва на галактическия пич че знае тайна която Танос не бива да разбере, дори това да коства живота и, сцената показваше че явно знае къде е един от камъните или начин по който да убият Танос. В момнта който заловиха сестра и зависише живота и, тя го размени за половината галактика уж с идеята че Танос няма да може да го вземе.. честно ли ?? кое не разбра като те е пощадил, че ти прощава че си го заебала и ти дава шанс да се върнеш при него ?? или че като се опита да го убиеш пак те пощади. Имало едно време континент с аборигени (по голяма част) с нормално развит народ, наречена Африка. Един ден паднал метеорит от вибраниум и това направил народа им мн умни, открили неща и технологии непонятни за останалия свят от планетата. Нищо че не са свързани с метала, просто те станали умни гении от това. Не знаех че интелекта зависи от полезно изкопаемите. Ся да беше паднал извън земен кораб да се развият технологично еди ела, ама от буца метал. Та ! Няква афро пикла казва някакъв елеметарен начин на Брус Банер за отделяне на камъка от Вижън и той „ а не се сетих “ Стига е Бруси, ти ли създаде Хълк ? Ти ли създаде Ултрон ? Ти ли знаеше само как да разгадаеш тесаракта ? Стига е чУек , кажи що сЪ прайш на тъп. Става патакламата в африка, мн бой мн нещо и селските джедайски овчари стрелят с пръчките си със щитове който и Танос не е виждал, а нашия летящ ястреб ги цели с напалм,узита, (или каквито са там автоматични оръжия) толкова ли не му дадоха нещо по специално? Вселената зависи от тая битка и не викнаха всички нации кой с кавото може да помогне ? Щом ястреба с узи ги разби , представям си + още 3123123123 самолета и каквото още могат да докарат. Ама не шепа овчари и шепа герой са достатъчно. Тони Старк спомена че се готвил 6 години за подобен случай , а единственото което видях от него бе хълкбъстер-а за Брус. Явно е нямал време да произведе iron man-те които видяхме в авенджърите 2. Черната Пантера имаше поне няколко огърлици от който се изгражда костюмът му, толкова ли не можа да даде на супер геройте поне ? Или поне на Капитан Америка ако толкова са нямали.
Битката на планетата с Танос и дружките също не изостава , Doctor Strange видя всичките 14 милиона и кусур варианта и имало само един вариант и въпреки това се биха ? Накрая даде камъка… ако това e било онзи вариант защо просто не даде камъка за живота на всички и да не водите безсмислената битка ? Защо не използва камъка да спреш времето или да направи същия номер като на Дормаму ? Ако въпросният план беше да му гепът ръкавицата на Танос как така не видя че Галактичския Пазител ще преебе работата ? Защо просто не го телепортира някъде където няма да пречи ? .Танос с едно щракане може да издуха вселената 50 % от нея ама иначе кат се биха – оп ще стрелям враговете ми с луни… стига ,чесно ли си такъв дебил ? Можеше просто да щракне с пръсти и всички да станат на кубчета и ленти и да не се занимава с тях. Самото накъсване на сцените нещо не ми се понрави, така наречените long-take шотове за мен бяха дразнещо монтирани. Драмите между Гамора и Star-Lord , между Vision и Scarlet Witch бяха ебати натрачиво бутафорните сцени , чак дразнеха. Star-Lord уж е галактически пазител а при първа възможност си прояви егоизма и забрави какво защитава и избра един живот за 50 % от вселена, да за вселената говорим а не за половината блок от квартала му (ако ще се водим по земни единици). За драмата м/у Vision и Scarlet Witch няма да обсъждам, ще оставя на вас самите това удоволствие. Драмите с умиранията някак си не ме грабнаха, може би от предните филми които съм гледал, те умират, после ги връщат , не знаеш умряха ли сега, не са ли… е как да ме хвани драмата ?? Това може да подейства на човек който за първи път ще гледа филм на Марвел или е прекъснал преди 5 години и нагоре. За това такива хора няма как да разбера по силните критики на останалите фенове на марвел които са гледали филмите преди този.
На последната битка виждаме отново драмата, как по слаби герой бият повече от тези със супер сили. Докато пребиваха в предишните сцени Scarlet Witch, то тука виждаме че може доста да устой на Танос ? Честно ли ?? биха те двама калпака по пижами и едвам се спаси, а сега задържа танос сиг 10 мин и то с една ръка !.И за да уточним колко огромна и е силата, не трябва да забравяме че може да унищожи камъните един път за винаги. Като завършек идва момента с Тор, койти заби брадвата в Танос (в гърдите му) без никакъв проблем. Как не му доди на ум да резне ръката му, или както му каза Танос „ трябваше да се целиш в главата “. Doctor Strange един път не направи фокуса с връщането на времето, ама за Танос това не бе проблем и даже си го използва като пич, ЕВАЛА. Финала на филма.. дамм финала, горкия Фюри… не разбрал изобщо какво се случва с планетата му, ааа вселената.. не знам кое би го стреснало повече. Как така разбра в последния момент като почнаха да изчезват хората пред очите му.
Ето тези неща ме подразниха във филма
Танос беше един от добрите образи , който за мен изкара филма. Не беше поредния много съм зъл, елате ме убийте.
10.05.2018 в 21:29
cinemascrotum
Човече, не само си прав, ами ме и разсмя. 😀
11.05.2018 в 10:40
Боби88
Браво.Теб те е подразнил всеки акт във филма хаха.
11.05.2018 в 10:50
Кристиян Атанасов
@10yo10f брат, извади си бастуна от гъза, сериозно! 😀
11.05.2018 в 16:49
Elerina
Като цяло съм съгласна с повечето изброени неща, но имам обяснение за две:
1. Защо Танос като има такава сила, продължава да си държи на неговото 50:50? Тъпо, че не го изясниха достатъчно това във филма, но все пак прякорът на Танос е The Mad Titan и той не си е много в час още от дете. Та за разлика от други лоши, той имаше много добър reasoning, но това не значи, че е свестен. Все пак нямаше да е villain, ако искаше ръкавицата, за да направи всичко в розови пеперуди.
2. Как Уаканда става толкова развита? Вибраният има много различни свойства, които са им позволили да създават технологии, които ние не можем с материалите, до които имаме достъп. Както ние сме дръпнали като сме открили желязото примерно. И друго – в Европа сме тънели във войни, тъмни векове и църковно затъмнение, което е спряло технологичното развитие с векове. През това време Уаканда е била изолирана от останалия свят и си е джиткала.
Иначе според мен Танос ги изненада за отрицателно време и те така или иначе не си говореха, сега съвсем не можаха да се организират и затова всичко беше супер-несериозно като resistance.
11.05.2018 в 21:17
cinemascrotum
Конкретно сцената, посочена от 10yo10f, между Банър и малката негирца, която свидетелства не само за технологичното, но и за интелектуалното превъзходство на Уаканда над “белия свят”, наистина беше доста куха. Смърдеше яко на политическа коректност от типа “Ти си бял мъж, а аз еманципирана чернокожа, следователно съм много повече /по-умна/ от теб!” 🙂
12.05.2018 в 13:50
Elerina
Конкретно тази сцена беше нагласена, да.
12.05.2018 в 20:38
10yo10f
Elerina – по принцип да, ама не го показват като такъв злодей. Не е както беше например Дормаму, движи се из вселената и всичко което му е по пътя, брадва. При Танос показват че е загрижен за вселената, че няма ресурси, иска да промени нещата към по добро . Примерно както в филма “ Хрониките на Ридик “ (ако сте го гледали) си щъкат из вселената и които не иска да стане некромансър – брадвааа.
За Розовата Пантера, ааа Черната Пантера, не знам, като цяло идеята за Уаканда беше тъпа. Целия континент тъни в мизерия ама тея се крият и си живеят като царе безгрижно. Доста егоистично. Един метал колко ще промени възхода им ? Не са казали да има кой знаи какви способности освен че е здрав спрямо нашите метали на земята. Холограмите, летящите там неща дето имаше колко ще допринисе този метал ? или самата наноботика, от една огърлица излиза кирията му… тъй като видяхме Тони Старк не беше по назад с технологията си , ама няма вибраниум. Неговата технология като не беше тайна защо др не я бяха открили ? Явно си опира до интелект. Африканците мн напреднали ала бала пък краля им умря като мишка. Поне дрешките му да бяха от вибраниум, че да не умре така тъпо от една експлозия.
11.05.2018 в 10:57
10yo10f
@Кристиян Атанасов – Въпреки това което съм написал преди критиката ми за филма написа това ? Като е така, ще ти кажа защо бастуна е там: Защото на майка ти и харесва такъв тип близалки 😉
11.05.2018 в 10:59
Кристиян Атанасов
Не бе, нищо лично, просто исках да ти го кажа. Mалко се отпусни, have a little fun 😀
11.05.2018 в 12:06
10yo10f
Кристиян Атанасов – аз съм си ок, просто първите редове са за хора като теб. Хем е написано точно и ясно, че ако си този тип хора по добре да не коментираш. Не знам защо изобщо влизаш в този сайт, като не искаш да знаеш чуждо мнение и не можеш да допуснеш чужда критика. Това че някой хора имат различно мнение от твоето и айде дай да ги наредим. Ако си човек с повече капацитет на мозъка просто ще кажеш, не съм съгласен с това мнение и толкова. В по горния ти коментар казваш “ о няма да пиша защо ми е харесал филма, че ще ме наречете фен бойче “ Ами драги ми мистър не бастун, ще те нарекът така такива като теб или хора с ограничено мислене. Аз или някой друг или скротума няма да ти каже “ аве ти си фен бойче да го духаш и т.н “ Такива хора знаят че всеки си има мнение и си има свой критерии по които оценят филм. Аз също съм фен на марвел, ама така като гледаш да съм кон с капаци ? Казвам си каквото мисля , а не да ги защитавам сляпо марвел
11.05.2018 в 15:49
Huckleberry Finn
Скротуме, едва ли има нужда да питам, но какво мислиш за Коен брос? Офтопик си е, ама уотевър, досега съм гледал само Лебовски и Но кънтри фор олд мен, ще ми препоръчаш ли кой техен да гледам след тези двата?
11.05.2018 в 21:24
cinemascrotum
Пичовете са рядка класа, така че каквото и тяхно да избереш шансът да сбъркаш е минимален. Аз лично не съм особен фен на по-комичните им опити /без “Големият Лебовски”, разбира се/, но “Проходът на Милър”, “Фарго”, “Мъжът, който не беше там”, “Сериозен човек” и “Непреклонните” са просто задължителни, ако харесваш мрачната им и леко абсурдна драматургия.
17.05.2018 в 13:59
Huckleberry Finn
Отметнах Фарго, а пък тези дни се заслушах в Чет Бейкър и се подсетих за Уди Алън и как съм му гледал само един филм. Не знам доколко е надеждно да се водя по оценките им в ИМДБ, не са особено високи на повечето, та затуй пак опирам до теб. Чий негов би препоръчал? Знам, че тука ся е вълна Авенджъри в коментарите, ама…
17.05.2018 в 16:01
cinemascrotum
Уди Алън ми е изключетелно противен, както творчески, така и физически, затова не бих препоръчал нищо негово на когото и да е.
12.05.2018 в 22:17
Сергей
Не конкретно за филма, а общо за комиксите и филмите по тях имам едно предположение. САЩ, като сравнително млада държава нямат собствена митология и приказки (без да броим тези на индианците), както в други по-възрастни страни и народи. И тук идват комиксите, да задоволят нуждата от собствени (измислени) герои, които да изиграят своята роля за възпитание, забавление и патриотична пропаганда – както казваше Кристофър Рийв в един от по-старите Супермени – аз се боря за американският начин на живот. Що се отнася до смислеността и жизнеността на тези филми, естествено това е само зрелище, на което се стараят да вложат малко смисъл (да си призная, много ми хареса „Логан“) и наистина пикът им вече попремина, сега ще има спад, може би даже леко забвение (както се случи с уестърна), но нещата имат навика да се повтарят през някое и друго десетилетие, та ще видим.
13.05.2018 в 11:42
duracell2gb
Как ще е минал пикът? Виж infinity war/black panther/wonder woman/civil war. Всички с над милиард приходи.
15.05.2018 в 11:56
Боби
Скротуме:
Да очакваме ли „ревю“ на тазгодишните 50 нюанса? 🙂
15.05.2018 в 16:06
cinemascrotum
@duracell2gb, стига с тоя довод за приходите. И „Миньоните“ имат над милиард приходи, но какво от това?
Последните два „Трансформърс“-а също са преминали билиона, следователно по твоята логика трябва да сме в пика на автоботските филми. Само че не сме, защото на всички отдавна спря да им дреме за гигантски роботи. /справка – провалът на „Огнения пръстен 2″/ В момента трансформърите, също както карибските пирати /пак с над милиард приходи/ и виндийзълските „Бързи и яростни“, са франчайзи на доизживяване. Супергеройските ще ги последват до няколко години, поне в този им вид.
@Боби, не, няма да има нищо за „Fifty Shades The Turd“.
16.05.2018 в 22:52
Панчев
Скротумче, моля те почвай дисекция на втория сезон на „WestWorld“. Липсва ми да изгледам епизода и да знам, че има да прочета нещо при теб.
20.05.2018 в 00:19
Оигофуен
Ае, нема нужда! Скротума го четем, само заради забавния начин, по който критикува. Човек, който може да изгледа „Акуландо“ само за да блесне със саркастична критика, заслужава да му свалиш шапка и да му пратиш психиатър.
Когато пише за „West World“, не е себе си. Все едно учителка по литература да ти прави разбор на „Бялата лястовица“.
21.05.2018 в 23:20
Owen
То и новият Westworld не е себе си…
18.05.2018 в 09:06
Цуци
Когато става въпрос за филми със супергерои 1. Tim Burton’s Batman и Batman returns 2. Watchmen 3. X-Man първа част!!! Това е! (Guardians of the galaxy е забавен, включвам го и него) Всичло друго е пълен шит
25.05.2018 в 12:29
Krampus
Off topic: Доста смутен съм от първият трейлър на Хищникът. Освен, че повдига доста въпроси, витае смут и осещане за някакво рядко разстройство от сорта на AVP Requiem. Каста на 95% е непознат за мен и изглежда твърде неподходящ за проекта. Явно отново се разчита на два таргета – поп-корн дебилчета, от по-новото поколение, които общо взето не подбират, и по стари, носталгично настроени фенове, като мен. Честно казано се надявах на съвсем друга концепция от страна на Шейн Блек, уви. Ако искаш, погледни за какво става въпрос.
https://www.cinefish.bg/Hishtnikat-Parvi-balgarski-treylar-trailer37462.html
26.05.2018 в 18:07
cinemascrotum
Наясно съм, но за момента ще си спестя впечатленията, тъй като все още имам вяра на Шейн Блек, а и отдавна се научих да не вярвам на трейлъри.
26.05.2018 в 11:11
Стефан
Аз чакам да нахраниш Соло. Нямам търпение
26.05.2018 в 15:32
Някой Щраус
И аз. Чух от други приятели, че и те чакат. 🙂
26.05.2018 в 18:05
imenno
31.07.2018 в 22:48
Teodor Klimentov
Добре, де, като всички сте такива hater-и, как бихте предложили да се направи подобен филм, без да има лоши страни? Трябва да включи 30 героя, да ги балансира, да изгради злодей, да разкаже история и да задоволи всички фен бойчета …
Направиха най-разумното нещо като разбиха героите на групички и ги комбинираха по подходящ начин, а те дори не са фокуса на филма. Фокусът е големия лош Танос, за когото никой от веѝе „опитните“ герои не е подготвен. А относно дупката в сюжета: кой е казал, че камъните могат да създадат ресурси?
Създателите не са виновни, че студиото им поставя такива цели и такива ограничения. Цяло чудо е, че изобщо са се справили. Преди да наплюете следващия тъп филм, моля, замислете се дали наистина бихте могли да го направите по-добре.
06.08.2018 в 11:28
МиКура Янко
Не мода да повярвам, че това лайно има по-висок рейтинг от Пазителите (Watchmen 2009).