ComicsExplained: „What was your favourite scene to film?“
Tom Hardy: „Things that aren’t in this movie.“
„Венъм” е като плуващо лайно в детския басейн, от което всички инстинктивно бягат, пищейки, но в същото време са любопитни да му хвърлят един поглед, защото е твърде напомпано, за да излезе от детско дупенце, но и твърде инфантилно, че да излезе от нечие друго. Ако не знаете за какво говоря, което е нормално, ще поясня – Венъм е извънземно с формата на локва от катран, което се вселява в мускулестото тяло на журналиста /но не от „Господари на ефира“, за щастие/ Еди Брок и го кара да върши Лоши Неща, най-често свързани с яденето на човешки глави и тям подобни поразии. Не знам какво точно съм очаквал от филм за мазутно петно, чийто единствен начин да бъде забелязано, е ако се влива насилствено в Том Харди, но нека просто кажем, че има само два типа хора, които биха го харесали – а/тези с IQ равно или по-ниско от цифрата на възрастта им и б/никой.
Знам, че се налага уточнение, тъй като съм убеден, че и на Вас никога не Ви е дремело за Венъм, изигран от Том Харди, и бас ловя че дори нямате представа за кого говоря. Затова веднага пояснявам – Том Харди е мъжествен британски актьор, известен с… хах, спокойно, това беше майтап. Не храня илюзии, че съществува някой, който не знае за Великия Том Харди – все пак той е просто съвършен, неустоим, той е повече от всички нас! Непознатият е алтер егото му – Венъм – течно същество от Космоса, което се имплантира в човешки приемник и контролира крайниците му, превръщайки го в суперхиро. „Венъм“ уж трябваше да е част от MCU, но наскоро режисьорът се отрече от това, а MARVEL се отрече от филма, най-вероятно защото го гледаха. Не ги обвинявам – никой не желае мъртви пиксели на големия си екран.
Предишната поява на озъбения урод беше камеото в „Спайдърмен 3“, където бе изигран от Тофър Грейс, който по онова време вярваше, че след „That ’70s Show” ще стане популярна кино звезда, но уви, мечтите му бяха удавени като трудноподвижен индонезиец по време на цунами. Няма нужда да се притеснявате от факта, че не помните „Спайдърмен 3“, понеже аз самият продължавам да пия леки психотропни медикаменти, за да го изчистя от паметта си, но и „Венъм“ не изисква да имате предварителни познания за овапцаната му същност. Единственото, което трябва да знаете е, че вътре има як чуждоземец, който говори неразбираемо и иска да изглежда заплашително, но всъщност е адски нелеп. Също така има и извънземно на име Венъм.
„Венъм“ отчаяно иска да се отличава от останалите супергеройски филми на MARVEL, защото е с по-мрачна насоченост, героят е по-скоро необуздан стръвник, а цветовете са по-убити, което определено е дистанция от стандартните MCU шаренийки, изглеждащи като рисувани от жизнерадостен кретен. Това обаче не променя факта, че „Венъм“ е комиксов филм и като такъв смърди колкото задника на анално разстроен индиец, който се е подмивал в р.Ганг. Обективно погледнато, „Венъм“ е това, което се случва, когато супергеройското кино е в зенита си и вече на никого не му пука какъв продукт бълва по кината, стига да е по комикс и има ефекти. Особено студио като SONY, чийто дезориентирани действия водят до повече катастрофи и от тези на сляп регулировчик. „Ловци на духове“, „Емоджитата“, „Тъмната кула“, „Линия на смъртта“ – все провали със земетръсни мащаби, но ето че поредна година компанията така и не успява да умре, въпреки равномерните опити, и единствено удължава мъките си, досущ като некадърен самоубиец, който е скочил от несмъртоносна височина и сега е инвалид със счупен гръбнак. Не знам кой отговаря за кино-департамента на SONY, но след фиаското „Венъм“ имам чувството, че преди да започнат работа там, съответните експерти са прекарвали дните си по тротоарите, размахвайки към минувачите парчета от кашони с надпис „Духам за 2 долара!“ или „Продавам бъбрек изгодно!“
„Венъм“ не изневерява на традицията и ни сервира сурово сварено ястие, приготвено от готвач с нулева хигиена и още по-ниски познания за кино, а именно – Рубен Флайшър – изключително разпространено име в холивудските студиа, най-вече в изречението „Не и шибанякът Рубен Флайшър, за бога!“ Имам чувството, че неговите родители дотолкова са му втълпявали, че стига да си науми нещо, може да стане какъвто поиска, когато порасне, че малкото Рубенче го е повярвало. И докато връстниците му са посещавали филмовите колежи и режисьорските класове, той е стоял вкъщи и си е представял как става режисьор, докато един ден отишъл в Лос Анхелес и казал „Искам да стана режисьор!“, те го попитали „Имаш ли образование?“, той отвърнал „Не, но съм евреин.“ и те му рекли „Отговаряш на всички изисквания, добре дошъл в Холивуд!“ Не знам колко замаян от миризмата на ацетон трябва да си, за да имаш неутилизиран, но потенциално страхотен комиксов герой, и то в епоха, когато това е най-ценният актив за всяка филмова компания, и имайки предвид тази огромна отговорност, да наемеш някакъв льохман, който изгря със „Зомбиленд“ от 2009г., след което работи неуморно като режисьор и продуцент, както в киното, така и в телевизията, и десет години по-късно гордо може да каже, че е най-известен със „Зомбиленд“ от 2009г.
Може да си мислите, че съм краен, но когато получиш на тепсия имена като Шон Пен, Джош Бролин и Раян Гослинг и накрая пак осереш общия им филм, това би трябвало да е директен шут надолу по Холивуд Хилс. Вместо това, SONY решават да му връчат зареден пистолет с надеждата да не се гръмне и о, изненада – той се е гръмнал право в биволското око. Не казвам, че във “Венъм” няма нищо интересно – казвам само, че най-интересното е пост-кредит сцената – но ако трябва да търпя час и половина, само заради десетсекунден кеф накрая, ще си пусна някое порно… и ще спестя час и двадесет и девет минути. Говорим за DC-level утайка, където самотният коз е присъствието на Том Харди, чието животинско очарование е впрегнато здраво, за да може да поведе ралото на SONY, почти като колегата си Белчо. Харди почти винаги играе едно и също – яко муле или тъпо парче, а когато трябва да играе себе си, и двете едновременно. Не казвам, че е лош актьор, но казвам, че е надценен актьор от количествено посредствени филми. И за да се прикрие липсата му на артистичен диапазон /освен леко балканските злобни погледи, примесени с едва доловимо грухтене/, той често е с някаква маска, за да може така поне да играе с очите, при условие че изобщо не може с лицето.
Но въпреки това Харди е постигнал всичко – играл е във филми на Кристофър Нолан и е номиниран за Оскар /отново за ролята на здраво, но видимо неумно копеле/, така че в момента кариерата му е безспорно на върха. Ала както скочилите от горящия WTC на 9/11 ще потвърдят – от високо се пада най-твърдо и сега, особено след растящия брой на негативни коментари и оценка от 30% в RT, съм сигурен че Хард Томи вече обикаля накачулен по нощите, късайки всички плакати на „Венъм“ по улиците, само и само да ускори момента, когато зрителите ще забравят за гафа му. А това е лесно постижимо, защото ще забравите „Венъм“ още на четвъртия ред от финалните му надписи… поне до следващия път, когато някой Ви попита „Кой беше най-тъпият филм тази есен?“ Извинението на Харди е, че искал да направи филм за сина си, който е фен на „Венъм“. Хах, добър опит, Томи! Не сте ли забелязали, че когато някой артист се срамува от избрания продукт, но не знае как да се оправдае, винаги казва, че го е правил за децата си. /идентичен бе случаят с Джони Деп за „Алиса в Страната на Чудесата“, както и с М. Найт Шямалан за „Последния повелител на въздуха“/ Излиза че ако дадена знаменитост няма поколение, шансовете да направи тъп филм рязко намалят, затова не виждам защо Холивуд не наложи закон за задължителна вазектомия – така бихме спестили много глупости по кината, прав ли съм или какво?
Но стига за необходимостта от здравна реформа в САЩ, нека се върнем към „Венъм“ – филм в процес на изработка от 20 години, поради което има качествата на заглавие отпреди 20 години. И за да утвърдим гореспоменатите мениджърски умения на SONY, главната песен от саундтрака е дело на Еминем – още един фалшив герой, който за последно бе популярен преди 20 години. Изобщо, „Венъм“ е отдавна изпреварен от времето и поради тази причина сега се намира някъде, където хич не му е мястото, а именно – по кината. Лош късмет за Тод Макфарлън, който е отговорен за чаровния симбиот, но пак удря на камък с кино-адаптациите, също както и при предишната си рожба – Spawn – друг антигерой с чернокож оттенък, мярнал се за кратко по екраните преди 20 години. След високопарните изказвания за „различен“, „сериозен“, „нецензуриран“ и т.н. квалификации, комиксов филм, ми се искаше да видим нещо такова – нещо, което да има куража да се отличи от MARVEL/DC рутината, но и да покаже по-бруталната, безпощадна и ужасяваща страна на супергероите. Вместо това получаваме PG-13 рейтинг за сина на Том Харди; кинематографична некомпетентност, достойна за изучаване в НБУ; актьорска игра, по-дървена от кръста на Исус и, разбира се, екшън безредици, които биха накарали дори Уве Бол да възкликне „Бахти, аз всъщност съм добър режисьор!“
И така, малко сюжет и като казвам „сюжет“, имам предвид точно това, а именно – малко. Разследващият репортер Еди Брок /Томас Харди/ е порядъчен загубеняк, който получава подарък свише в изплезеното лице на Венъм – метеоритна измет, докарана от предприемача Карлтън Дрейк /Риз Ахмед/. Дрейк иска да ползва симбиотичната природа на извънземните, за да строи био-скафандри и с тяхна помощ да избяга от гетото на Вселената, наречено Земя. Оказва се, че Брок и Венъм са идеално съвместими лузъри и Венъм се имплантира в тялото на санфранцисканеца, превръщайки се в негово второ и по-умно „Аз“. Лошият Дрейк обаче също приема звезден протеин в течна форма и се превръща в архиврага на Венъм – Райът – по-силен и по-могъщ от всички останали симбиоти, но с една малка слабост – човекът му е пакистанец. В крайна сметка, това води до неизбежната му гибел, а Еди и Венъм заживяват щастливо заедно като двойка мъже, които периодично влизат и излизат от себе си, а това, особено в град като Сан Франциско, е повече от недвусмислен немек.
„Венъм“ е доста тягостен, което е непростимо за съвременен комиксов филм, нережисиран от Кристофър Нолан. На титулния персонаж му трябват цели 60 минути, докато се покаже в пълнослузестия си блясък. Преди това се наслаждаваме на комедийна динамика между земния и неземния, опитващи се да балансират съжителството си, чрез петминутни скечове от сорта на „- Еди?“/„- А, кой каза това?“, разсейващи ни от факта, че Венъм е олицетворение на раково образувание, но ние трябва да му симпатизираме и да се радваме, че съществува, а някои дори да си мечтаят да го имат. Най-абсурдното е, че Венъм е смъртоносна напаст, анихилираща всеки човек, с когото не е съвместим, или от когото няма нужда, но филмът се опитва да го изкара като добряк, и едва ли не жертва, валидирайки действията му, когато това е изгодно, като например факта, че симбиотите уж убиват тялото, което напуснат, но Венъм спокойно влиза в приятелката на Еди и я проконтролира само за половин час, без битови шизофрении или проблеми със съвемстимостта, като след това излиза от нея, пак без никакви последствия за приемника си. А накрая убива някакъв рекетьор в хранителен магазин, като му изяжда главата по възможно най-стерилен и безкръвен PG-13 начин, след което си излиза като пич, оставяйки разчленения труп пред гишето на продавачката. Сигурен съм, че отстрани поведението на Венъм/Брок изглежда много bad-ass, но ми се иска да видя изтритата сцена на това как десет минути по-късно полицията закопчава продавачката с белезници, докато тя упорито се опитва да им обясни, че „за всичко е виновен демон-главоядец“.
Най-голямото олекване идва с класическото Стан Лий-камео, което ни напомня, че колкото и да се афишира като жесток и провокативен, „Венъм“ е поредната марвелска неоплазма и нито Еминем, нито Том Харди могат да променят това. Филмът е най-слабоумен, когато се опитва да генерира драма, защото реално буди съжаление. Пример – в една от първите сцени, годеницата на Брок – Ан /Мишел Уилямс/ – къса демонстративно с него на улицата и сякаш за да подсили сапунения ефект на момента, умишлено хвърля кашончето с лични вещи от офиса си на тротоара, за да му върне пръстена. Е, бива ли такова нещо? В това кашонче има снимки, някакви сувенири, чупливи предмети – даже хората, които наистина мразят половинката си, не хвърлят собствените си вещи на улицата. Но пък драмата е голяма, нали? Обратното – в сцени, където се изисква някакво чувство, нещата се случват делово и хладнокръвно – накрая Брок умира за малко, пронизан от пипалото на Райът, но моментът е толкова лишен от каквато и да е емоция /даже музиката не дава тонален сигнал, че се е случило нещо значимо/, сякаш не е умъртвен главният герой, а произволен азиатец. За сметка на това „Венъм“ е успешен в манипулирането на емоции, което става ясно накрая, когато Добрият Симбиот уж умира и даже се сбогува с Брок, а хората най-после се радват, че това миризливо парче въглен е изгоряло, но две минути по-късно Еди и Венъм продължават да си лафят като лигави съквартиранти. Изолираната искрена емоция, която „Венъм“ предизвиква, е аристократична погнуса, но и леко съчувствие към Том Харди. Човекът има спешна нужда да изпрати сина си във военно училище, за да не се налага повече да му уйдисва на лошия вкус.
Да твърдите, че „Венъм“ си струва е почти толкова абсурдно, колкото да сте погълнали филия, намазана с лайна и после да разправяте на хората, че сте яли хляб. Симбиотите изглеждат ОК като дизайн, но ефектите са агресивно натруфени и правени с неъпдейтнат софтуер. Конкретно схватката между Райът и Венъм е само едно ниво над кеча между Хълк и Абоминацията от „Невероятния Хълк“ отпреди десет години, а преливанията от симбиот в човек и обратно са визуално неубедителни. Хумористичната част пък вади от равновесие, понеже е неорганична, като единственото по-комично от взаимоотношенията между Еди и симбиота, са баналните напъни за нюйорски акцент на Том Харди. Като казах взаимоотношения, най-любопитното е че „Венъм“ ми стоеше като низша вариация на наскоро излезлия „Upgrade“, където вместо симбиот имаше изкуствен интелект, и участваше клонингът на Том Харди – Логан Маршал-Грийн. Там ситуацията също не беше розова, но някак можех да се вържа на конфликта между героя и AI-ът, минус това настървено желание за героизъм на всяка цена. Жалкото е, че „Венъм“ трябваше да смени коловозите на детското влакче на MARVEL, а видно от приходите за дебютния уикенд, само засилва скоростта му.
„Венъм“ е от онези тъпи филми, които не осъзнават тъпотата си. За сметка на това го правят всички останали. Липсата на Питър Паркър не е никакъв проблем, защото ако и той беше вътре, мазалото щеше да е необратимо. Сега поне имаме удоволствието да видим една бромантична и интимна origin-история като никоя друга, а именно – такава, която никой не иска да гледа. Том Харди трябва да се откаже завинаги от супергеройското кино, от комедийния жанр, а защо не и от сина си, докато пък от SONY трябва да започнат да наемат професионалисти, чиято предишна работа не е била Uber-шофьори. “Венъм” е токсично мочурище за сетивата, но ако толерирате грозен сеир за пре-пубери и нямате нищо против да похарчите два часа от живота си, пулейки се в изплезената мутра на CGI Том Харди, значи не просто ще харесате тази еболна фъшкия, но и най-вероятно си я заслужавате.
1.8/10
39 коментара
Comments feed for this article
08.10.2018 в 17:06
serena
Този шит категорично ще го пропусна, а Харди ми е органично противен, „излъчването“ му направо предизвиква спазми на отвращение в стомаха ми. Не съм зла, просто ми е адски антипатичен още от първия поглед преди време. Не помня втори такъв дали е имало въобще. Ревюто както (почти) винаги ме изкефи и не мога да съм по-съгласна с призива за задължителната вазектомия, хах 😀 😀
08.10.2018 в 19:17
cinemascrotum
Ти явно си от малкото жени, които не полудяват пред първичния мачовизъм на Том Харди. 🙂 Той горкият е атрактивен, но си има само едно лицево изражение. Затова често е и с маска – за да има две лицеви изражения.
08.10.2018 в 17:32
Кристиян Атанасов
В интерес на истината, точно Харди спаси филма за мен. Интеракцията м/у Еди и Симбиота беше едно от най-позитивните неща, които мога да кажа за филма, въпреки, че на моменти дразнещо напомняха на приятелчета от квартала в лафовете си. Но като цяло бяха приятни моментите когато Еди не знаеше какво се случва с него, а Венъм го караше да прави какви ли не щуротии и биеше хора, и го размяткваше насям-натам. Иначе, абсолютно генеричен филм! Не бих казал, че е пумията, която много хора го изкарват, но просто супер стандартен, клиширан, с някои абсолютни глупости и някои не-лоши сцени. Ако не беше Харди, честно казано щеше да е тежко дъно, ама сега става за убиване на времето, но за съжаление ,само толкоз.
08.10.2018 в 19:24
cinemascrotum
На мен също ми беше забавно в началото, докато Еди не бе осъзнал, че има говореща миома, но после диалозите рязко затъпяха, а отношенията им като от нищото станаха то-о-о-лкова приятелски, че Венъм го караше да се извинява на годеницата си, ромком-стайл. Бляк.
Гледай „Upgrade“, ако още не си. Там идентичната ситуация е видимо по-толерируема.
18.10.2018 в 10:35
Кристиян Атанасов
Гледах го, даже зяпайки Венъм, постоянно се сещах за него. Не стига, че толкова си приличат двата филма, ами и Том Харди-то за бедни, участва в оня 😀 Ъпгрейд беше супер, препоръчвам го и аз на всички!
08.10.2018 в 19:08
duracell2gb
Разбира се, че има по-антипатични копелета от Том Харди.
Като Винс Вон, Джеймс Франко, някой да допълни..
08.10.2018 в 19:24
cinemascrotum
Асен Блатечки?
08.10.2018 в 19:09
jorro
Имаше забавни моменти , но като цяло беше доста зле.Най-големия проблем според мен е рейтинга.При положение че имат такъв главен герой трябваше да рискуват.На моменти като посочената от скротума сцена накрая филма се чувства много странно.Сякаш нарочно крият нещо от зрителитЕ.С подобно чувство останах и след Ордена на асасините.Някакси начина по които които е сглобена сцената е просто странен.
Жалко за Харди.Скоро започнах Peaky blinders и там според мен си личи наистина че е способен актьор.
08.10.2018 в 19:33
Дарт Шемет
„…ми се искаше да видим нещо такова – нещо, което да има куража да се отличи от MARVEL/DC рутината, но и да покаже по-бруталната, безпощадна и ужасяваща страна на супергероите.“
Ъъ, някой каза ли „Watchmen“?
08.10.2018 в 19:35
cinemascrotum
За десет години толкова, викаш.
08.10.2018 в 20:05
Дарт Шемет
Insha`allah.
08.10.2018 в 20:33
Явор
Еееее, точно го гледах вчера и нещо страницата ти спря да ми излиза в Нюс Фийда, но след филма се сетих за теб, хаха. Цъкам на CINEMASCROTUM, гледам ревю – няма 😐 И след няколко часа, ама като по поръчка бууум РЕВЮ: ВЕНЪМ 😀 Много як постер, честно (като повечето ти), а и писанията са мн забавни :))
Иначе, уфф, всички големи надежди имаха за тоя филм и като се разбра, че ше е PG-13, надеждите умряха :Д Барем Венъм да го бяха направили лош – пак щеше да става за гледане, а то кур, братче… Тоя лошия беше мн зле, толкова ли не можаха да измислят нещо по-креативно, 21-ви век сме? ЗАЩО трябва да гледам още един идентичен герой?! И без това няма логика в нищо в тая продукция, барем да бяха направили и един нелогичен злодей. Томата изигра квот изигра, ама не стига. Защо Венъм трябваше да го направят такъв лузър? Защо не избраха поне ПО-КРАСИВА акриса…. И защо всички песни в новия албум на Еминем са еднакви, а всички толкова му се кфят?? Прекалено много въпроси за един толкова прост филм..
Иначе, гласът на Венъм го бяха докарали и имаше тук-таме някви яки неща, ама рядко.
И бтв, не знам какво пищят хората в IMDB, че имало ревюта в IMDB, които били с цел да смъкват оценката на филма, за да правят сечено на СОНИ. Дори така да е и аз бих спонсорирал някой да напише отрицателно ревю, за да не се лъжат негледалите филма от високата оценка и да се разпиша с 1 добро дело.. :X
08.10.2018 в 20:52
cinemascrotum
Естествено, че има ревюта, които смъкват умишлено оценката на „Венъм“ – наричат се „обективни ревюта“. 🙂
15.10.2018 в 05:32
вяско
Не си прав за актрисата, много съзнателно са я кастнали така – тя е пресметлива използвачка и безчувствена гаднярка по сценарий, не върви да сложат някоя, в която да се влюбиш.
А е такава защото 1- женомразието набира справедливи контра сили и се изравнява с феминизма, дори и в Холивуд и 2-за да си остане Венома необременен вълк единак в сюжетите нататък.
18.10.2018 в 10:38
Кристиян Атанасов
Което ме сеща за изключително тъпата и претупана сцена, където тая го заряза на улицата. Копеле, толкова време градиш връзката им, цял първи акт и накрая кво – за 5 минути го изхвърли тая все едно нищо не е било. То верно ги има такива, ама тва беше супер не естествено и ръшнато.
18.10.2018 в 11:26
cinemascrotum
Е, той й разгледа имейлите. Това е все едно тя да му беше видяла хисторито на браузъра. И в двата случая няма как да се погледнат повече в очите. 😀
08.10.2018 в 22:11
GFoxxx
Между другото тази година не ходих на кино на Мега Чвора, Монахинята, ДзверсуратХищникарлъ и на Вомита. Не че нещо ама се хваля 😉
08.10.2018 в 23:22
Beljata
Тенденцията се запазва, тази година само дивотии. Не бих казал дори „тъпотии“.
Седнах да прочета днес отзивите за филма, четох и на Касабов статията – човек не прочетох една добра дума за този филм никъде.
Егати, твърдо минавам на алтернативни варианти, тези Х’американци вЕрно ще стигнат до действителността от „Идиотокрация“ (където филма „Задник“ взел всичките Оскари).
А филма направил 80 милиона… оле-мале!
Те по-добре да НЕ правят продължение, понеже един от противниците на Венъм е Карнийдж, а той е симбиот с характера на Д’Жокера. Така ще го омаскарят, че ще изглежда като Пипи Дългото чорапче.
МА шЪ’ си ги търпим, хванали да дойната крава „КОМИКС“, и сега „ела и виж“.
Лошото е, че като гледам и аз съм УФЦЪ, ‘дет си ходи редовно на кино и си плащам да си причинявам дискомфорт.
09.10.2018 в 12:34
cinemascrotum
Няма нищо лошо в лека доза разтоварващ ескейпизъм, обаче „Венъм“ е не само интелектуална, но и визуална чума. Дано анулират сикуъла, защото не знам дали ще преживея още един исторически кино-монолог в стил „Turd in the wind“.
09.10.2018 в 13:28
Beljata
Не, не ни трябва!
После трябва да си търсим хотел ала – MБАЛНП по неврология и психиатрия „Свети Наум“.
Имам усещането, че тези хора са спрели да четат и да си развиват междуушната маса. Само REPEAT. То бива майка на знанието, но също е и баща на затъпяването!
Поздрави
09.10.2018 в 09:47
BaiHui
Филма очевидно е тъп, щом и ревюто е по-тъпо от него!
09.10.2018 в 10:58
OrangeHunter
От Sony толкова, аз лично тая надежди за „Стъклото“ на Шаямеца, ама да видим…
09.10.2018 в 12:37
cinemascrotum
Откакто децата на Шамаляндъра пораснаха, индийското орехче май се осафери. Мисля, че „Стъклото“ ще се окаже неговият изкупителен comeback.
09.10.2018 в 20:35
pavel717
То това ясно, ами ти успя ли да цъкнеш новите шуротии на Саша Барон – Who is America?
09.10.2018 в 20:39
cinemascrotum
Не, даже си бях забравил, че съществува. Ще го погледна в близко време.
11.10.2018 в 00:35
боцо
Скротуме, ревю за First Man ще правиш ли?
11.10.2018 в 08:44
cinemascrotum
Най-вероятно не.
17.10.2018 в 20:32
Александър
😦
13.10.2018 в 03:44
Шибаняка
Ебасимо значи. Напиши ревю и за Ghost in the shell. Мега зле е работата там. Филм менте.
13.10.2018 в 16:33
ректОма
Pg-13, 60 минути сапунка, някаква смесица между тъмен пейзаж по дисисовски и марвелски шегички, напълно неразбираема финална битка и въобще липса на каквато и да е линия.
Общо взето си го оцелил в десятката, ако не броим хейта по Харди, който е неоснавателен. Едно време така се хейтише и по Брад Пит, че видиш ли не можел да играе, а го взимали щото бил гоуем убавец. Хайде, хайде, и ти дори не можеш да не признаеш добрите игри на англичанина в Генезиз, Легенда, завръщането(където изкери филма и дългоочаквания оскар), беззаконие и най-вече – Стюарт с Къмбърбач. От сериалите табу и в Пийки блайндърс също е на висота. тъй че не си струва да хейтиш по актьор с толкова силна филмография, дори и без да му броим уж най-големите филми и роли.
13.10.2018 в 16:51
cinemascrotum
Айде, айде, „Генезис“ и добра игра на Харди, къде я видя? Добре че там се въртеше покрай Гордън-Лебед, че изобщо да се забелязва. За „Табу“ пък да не говорим – освен ако пръхтенето и празните животински погледи се броят за добра игра. На Харди всяка следваща роля след „Бронсън“ му е просто вариация на едно и също изпълнение.
16.10.2018 в 18:16
AzUrAL
The Take (2009) ? Там дори с едно премигване на очите по време на разговор изразяваше емоция. За мен там се пръсна от игра.
13.10.2018 в 19:54
margo
Където и да играе Том Харди е разпознаваем, поне за мен. Този конкретно филм е разочароващ (меко казано), но къде другаде в наши дни ще видите как бял мъж бие някой от малцинствата пък дори и двамата да са облечени в гумени костюмчета, м? Ако пък имаме продължение ще видим Уди с червена перука! Ако и това е разочароващо, ще си заровя експерията ритуално в градината!
13.10.2018 в 21:42
Т
Днес трябваше да гледам venom, но по мое заблуждение съм разменил началните часове с first man и накрая отидох на втория. След това ревю даже се и радвам, а first man ще получи няколко номинации в техническите категории поне.
15.10.2018 в 13:39
Хейтър?
Абе, нямаш право да го критикуваш, че не можел да играе с муцуната. Откак по екраните го има „The chosen one“, всеки друг актьор ми се вижда пластичен в лицето като Роуън Аткинсън. 😀
17.10.2018 в 20:36
НобиДроби
Като го видях, че излиза като филм, нямах съмнение, че ще се изходиш по въпроса 😀
24.10.2018 в 15:19
RD
Том Харди не е надценен, филми като Locke (2013), примерно, са доказателство за това.
24.10.2018 в 16:14
cinemascrotum
Напротив, точно „Locke“ Е доказателство за това, при условие че беше ненормално надценен /и не особено оригинален/ моноспектакъл, а Харди пределно ясно показа, че има нулеви ресурси да изнесе убедително нещо по-сериозно от „Лудия Макс“.
05.11.2018 в 18:15
Бохемска Рапсодия
Скротуме а я кажи за Бохемска Рапсодия ?