Представете си алтернативна вселена, в която хората имат едноцифрен IQ. Някъде там се развива действието на “Терминатор Г” – филм, който е толкова умствено изветрял, че ако някога хвърлите DVD-то му в контейнер за смет, никой няма да го разпознае сред останалите боклуци. Забравете всичко, което знаете за поредицата, понеже няма да Ви е нужно. Всъщност, по-добре изобщо не си правете труда да свързвате филмите на Камерън с този, защото може и да получите мозъчен кръвоизлив. Приемете просто, че новият „Терминатор” всъщност е старият „Терминатор”, само че няма нищо общо с него, тъй като събитията се случват в нова реалност, обаче по същото време. Ако звучи объркващо, значи съм го описал правилно. А ако Ви звучи тъпо, значи съм го описал перфектно. „Терминатор Г” е агонизиращо преживяване, сравнимо с това да наблюдавате как някой Ваш близък бива изключен от животоподдържащите системи, а пиукащата машина отброява последните му сърдечни сигнали. Горе-долу така се чувствах и аз, докато го гледах – сякаш някой бавно умъртвява част от детството ми.
Цялата чистота и ефективност на Т1 и Т2 е отишла на майната си, заменена от ненужно комплицирани сюжетни завъртулки и персонажи, които ти се иска да удушиш с голи ръце. Едно време имахме семпла, но работеща концепция – робот се връща във времето, за да убие някого. Сега имаме натруфена история за няколко робота, върнати във времето; плюс добър робот-дядо; плюс син, който се връща във времето, за да убие майка си, докато в същото време роботът-дядо, заедно с биологичния баща и майката отиват напред във времето. Главозамайващо, не мислите ли? Убеден съм, че Джеймс Камерън вече съжалява, че през 1984 година е продал правата на франчайза за $1, макар че ако трябва да се оценява на базата на „Терминатор Г”, цената можеше и да е по-ниска. Тъжното е как почти митологичната фигура на Терминатора е обезкостявана пред очите на възмутените си фенове, а още по-тъжно е, когато икони като Шварценегер погребват името си в подобна клоака, само за да спечелят пари за нафтата на танка си.
„Терминатор Г” има доста конфузна времева линия, включваща сума ти парадокси, които убиват всеки опит за логическо гледане. Един от многото проблеми е парадоксът на дядото, в случая – парадоксът на родителите. Хипотезата гласи, че никой не може да се върне във времето, за да убие дядо си, тъй като по този начин ще бъде заличен от съществуване. Аз лично не виждам защо някой трябва да убива дядо си /освен ако името на дядото започва с „А” и завършва на „Хитлер”/, но след като учените са преценили, значи трябва да се съобразяваме. Мисълта ми е, че вариация на този парадокс е употребена и в „Терминатор Г”, но авторите ловко бягат от отговорност, като ситуират действието в алтернативна времева линия, различна от тази на бъдещето. Така вместо 1984 от „Терминатор”, получаваме нова 1984, където всичко е променено и събитията от „Денят на страшния съд” и „Бунтът на машините” не само, че изобщо не са се случвали, но и никога няма да се случат. Не звучи особено рационално, но този франчайз се корени изначало на bootstrap paradox, така че логичните обяснения винаги ще са обречени на истеричен присмех.
Няма да задълбавам в гнилата ябълка, наречена „сюжет”, но с две думи ще спомена, че тук Сара Конър вече не е изнежената какичка, имаща нужда от смел рицар-оплодител, а бойна мадама, подготвена за екшън. Въпреки че е пратен да я охранява, точно Кайл Рийс е този, който трябва да обикаля като муха без глава и да търси обяснения за случващото се. А освен динамичното дуо, в групата е включено и трето колело – дърт Т-800, пристигнал през 1973, за да служи като сурогатен татко на Сара Конър. /от кой и защо е пратен – няма обяснение!/ Бащинската му загриженост е покъртително смешна – на машината са вменени почти родителски емоции, което превръща образа на Терминатор от безпощаден киборг в мекушав дядка. Самият Терминатор е безвъзвратно състарен – косата му е побелява, кожата му се сбръчква, а ръцете му треперят. Предполагам, че и простата ще започне да го алармира, кой знае? Т-800 е превърнат в любвеобилен старец, силно притеснен за половата активност на приемната му щерка и постоянно подпитващ дали тя и Рийс са се чифтосали. Горката Сара е наясно, че Кайл трябва да я осемени, но изрично подчертава, че това не е достатъчно – двамата трябва да се влюбят. /?!/ Брей, откъде-накъде? Да не би влюбените яйцеклетки да са по-продуктивни, или просто Сара иска да изживее женските си фантазии за секс-с-любов, секс-с-непознат и секс-без-презерватив наведнъж? Каквато и да е причината, никой не си прави труда да отбележи, че в алтернативната времева линия на „Терминатор Г”, шансът точно сперматозоидът „Джон Конър“ да бъде отново заченат, е практически и физиологически нищожен.
Тримата другари трябва да унищожат Скайнет, като едновременно с това се крият от още по-страшния Нов Терминатор, представляващ заразена с вируси версия на самия Конър Младши. И докато групичката бяга от място на място и от година в година /във филма всички си имат удобно скътани машини на времето/, зрителите започват да се чешат нервно по скалповете, чудейки се какви халюциногени са консумирали сценаристите. Накрая всичко приключва щастливо, разбира се – Скайнет е сломен, Т-800 бива „ъпгрейднат”, младите се влюбват, а фактът, че синът им бива разпердушинен на съставните си молекули, минава някак незабелязано, може би защото Любовта е сляпа. За по-осезаема политическа коректност си имаме и Т-1000 с дръпнати очи. В двойката лошият беше бял, в тройката беше жена, а сега е азиатец. Предполагам, че в следващата серия ще е индианец от племето команчи, а в по-следващата – домашен любимец. Шегата настрана, но това би било интересен туист – имайки предвид, че кучетата усещат Терминаторите, Скайнет трябваше отдавна да направи куче-терминатор, за да преодолява животинските им защити.
Режисурата на „Терминатор Г” е дадена на Алан Тейлър и това щеше да е чудесно, ако ставаше дума за девета серия от сериал на HBO, само дето г-н Тeйлър вече доказа, че блокбъстърите не му се удават. Просто вижте “Тор 2” или по-добре – никога не го гледайте, по дяволите! Тейлър не е за високобюджетни продукции, ала не защото е слаб режисьор, а защото не е визуален режисьор. Той не може да придаде онова чувство на повсеместно отчаяние и безнадеждност, което струеше от мрачното бъдеще на Камерън. Дори само онази сцена от първия „Терминатор”, в която Рийс обикаля унищожената от терминатори база и вижда апатичните деца, наблюдаващи с празен поглед пламъка в счупения телевизор, бе достатъчно описателна за депресиращата действителност на омаломощеното човечество. Алън Тейлър не умее да работи с такива картини. Вместо това отделя стотина секунди за срещата на Кайл Рийс с Конър и изведнъж трябва да ни дреме за тяхната борба. Ами прощавайте, но не ми дреме! Изобщо не става ясно какво е „героичното” на Джон Конър, нито какви по-специални умения притежава, та се е самопровъзгласил за Капитан Пауър. Вехтата му мотивационна реч в началото бе по-изкуствена и от интелекта на Скайнет, а начинът му на мислене е като на типичен US simpleton – така например заявява /и то пред бъдещия си родител/, че първото нещо, което ще направи, след День Победы, е да пие бира. Никога не съм вярвал, че Великият Водач на Опозицията е толкова първосигнален в нуждите си, та едва дочаква края на работния ден, за да се налочи с бира, но пък с това обезобразено лице и липсата на женски ласки, всеки би се обърнал към битовия алкохолизъм.
Отделно от това, „Терминатор Г” е безидеен и безжизнен – динамиката и каскадите ги има, но в тях липсва искрата на иновативността. Екшънът не се отличава с нещо запомнящо се и разчита на клиширани сценки на подскачащи автобуси и безумни хеликоптерни гонки. Специалните ефекти са ОК за времето си, но имайки предвид, че „времето” е 1984 година, мисля че сами може да прецените какво имам предвид. Просто обърнете внимание на ръкопашната схватка между сенилния Т-800 и голия CGI-Арнолд, която можеше да се превърне в една от най-добрите сцени на „Терминатор Г” /всички сме мечтали да видим нещо такова в мокрите си сънища… нали?/, но презентацията не е просто смехотворна, ами направо престъпно небрежна. От една страна, хореографията наподобява пиянски кютек между мутри, а от друга – компютърният мистър Олимпия е такава графична гротеска, че прави „Хълк“ от 2001 да изглежда като учебник по фотореализъм. Не мога да повярвам, че хваля МакДжи, но даже „Терминатор: Спасение” показа по-правдоподобна версия на дигитално подмладен Шварценегер, а онова беше бозичка отпреди 6 години.
В ролята на Сара Конър е още една актриса от „Игра на Тронове” – говоря за Емилия Кларк, ако не сте я познали с дрехи. /другата беше Церсей в „Terminator: The Sarah Connor Chronicles”/ Единственото добро нещо при Емилия е, че донякъде прилича на младата Линда Хамилтън, преди жизнерадостният коктейл от алкохол + наркотици да я превърне в съсухрен скелет. Кларк никога няма да успее да пресъздаде образа на Сара Конър от „Терминатор 2”, колкото и да се прави на мъжкарана с тия големи очи, сочни устни и пухкави бузки. Интеракциите й с останалата част от каста са по-скоро неловки, а моментите, в които трябва да се афишира като силна героиня, са обезличени от занижената й каризма. Партньорът й Джей Кортни е идентичен като излъчване. Физическата част му приляга, а австралийският акцент е успешно притъпен, но лицевите му реакции на стреснат от живота кокер шпаньол минават границата на търпението. По-интересното е, че преди две години Кортни игра сина на Джон Маклейн, а сега играе бащата на Джон Конър. Следвайки тази логика, до какъв извод можем да стигнем за следващия му филм? Точно така – че и той ще е адски тъп! Порасналият Джон Конър пък е Джейсън Кларк, но не се залъгвайте от фамилиите и факта, че играят майка и син – Джейсън и Емилия нямат роднинска връзка, специално проверих. Джейсън е от онези актьори с лесно разпознаваеми лица, но бързо забравящи се участия, затова е добре, че в „Зората на планетата на маймуните” беше обграден от маймуни, та поне някой да го забележи. В малка роля е и Мат Смит, който зрителите без личен живот най-вероятно познават от сериала „Д-р Ху”, а останалите познават като „К`ъв е тоя?!” Тук-там се вясва и ЖК Симънс, но неговата кариера е обезопасена със 100 точки щит от Оскара за “Whiplash”, така че простодушната му поява минава метър.
Същото обаче не може да се каже за Губернатора. Шварценегер явно си е поставил за цел да прекара последните години от живота си, уринирайки върху екранното си наследство, а спорадичните му опити да се прави на драматичен актьор /”Маги”/ са посредствени и неубедителни. Не знам колко пъти се е удрял с дъмбел по главата и дали актьорските му решения напоследък не са плод на комоцио, но Шварценегер има спешна нужда да се консултира с ЕГН-то си и веднъж завинаги да си седне на памперса. Най-жалкото е, че в „Терминатор Г”, Арнолд е загубил класическото си излъчване /а щом шибаният Арнолд не може да мине за Терминатор, значи нещата сериозно са овапцани/ и упорито разчита на автоиронията, за да оправдае възрастта си. „I’m old but I’m not obsolete!“, горделиво декламира той, повтаряйки го три-четири пъти като механичен папагал, та и хората без сиво вещество да проумеят, че Шварценегер говори за себе си. /а също си противоречи, понеже в „Терминатор 3” сам призна, че е дизайнът му е „obsolete“/
Най-страшните минути на „Терминатор Г” са първите десет, понеже точно тогава осъзнавате ужасяващата действителност, че Ви очакват още сто минути от същата тази помия. Смешното е как филмът представя антиутопично бъдеще, където терминаторите властват над шепа оцелели размирници, които обаче съвсем не са тормозени от глад и жажда, имайки предвид жизнения им външен вид. Явно въпреки мизерията и разрухата, сървайвърите получават ежедневните си дози качествени протеини и въглехидрати, защото изглеждат като току-що излезли от селския фитнес. Човек би помислил, че във време на непрестанни терминаторски гонения, хората са развили само бедрата си, но гледайки Кайл Рийс става ясно, че те всъщност имат достатъчно свободно време да тренират всички мускулни групи, включително и тези, които по принцип не са им нужни, като например долната част на гърдите. Как да не съчувстваме на такива изстрадали душички?
Забавно намигване е използването на архивни кадри от „Терминатор”, както и възстановката на някои от сцените в оригинала. /особено рекламата на NIKE/ Референциите към старите серии са очевидни, но по-скоро дразнят, защото неволно ни припомнят, че „Терминатор Г” е просто безформена сянка на нещо много по-добро, което вече сме гледали. За музиката се е погрижило протежето на Ханс Цимър и ако това не е достатъчна критика, не знам какво е. Изключвайки класическата тема на Брад Фийдъл, всичко останало звучи като аматьорска filler music. В добавка мрачната атмосфера е приятно олекотена, рейтингът е PG-13, а художествената стойност е нулева. Даже „Бунтът на машините” на ампутирания от талант Джонатан Мостоу бе по-зрелищен от третокласния „Терминатор Г”, а в сравнение с него „Спасение” на лекенцето МакДжи си е направо визуално блаженство. Обективно погледнато, това е първият „Терминатор”, който категорично поставя ударението на последното си трибуквие и бих предпочел да прекарам два часа в чувал за трупове, отколкото да гледам продълженията му.
2.7/10
48 коментара
Comments feed for this article
07.08.2015 в 11:41
Heinz
Проблема не е в самия филм, проблема е в това че, винаги когато човек си помисли – „това беше най- голямата тъпотия която съм гледал“- се появява „нов“ филм като въпросния Терминатор Г, който доказва че, винаги може още на долу …
07.08.2015 в 11:58
Mad Max
Май не се сещам за по-неприятен тип от Джей Кортни, а предвид съдържанието на неговата филмография, е чиста загадка как на този дебил продължават да му предлагат нещо различно от автобиографичен снъф филм.
07.08.2015 в 12:44
Wan Dam
‘Зима малко пари момчето, ефтиничък е.
07.08.2015 в 12:44
cinemascrotum
Хомоеротичната роля на къдравия блондин от „Спартак“, където Кортни приличаше на мускулесто херувимче, бе пикът на кариерата му. Всичко останало е леш.
07.08.2015 в 20:19
Lostov
Хахах… Еваларка, забавлявах се. Повече от очаквано бе, че ревюто ти щеше да е нещо от сорта. Ами аз се забавлявах на филма (явно съм от онези зрители с едноцифрено IQ :D). Но и нямах някакви грандомански очаквания за кинематографична революция от този филм, тъй че съм доволен. А и всяко зло за добро, Скротуме – ако филмът не бе такъв, какъвто е и ревюто ти нямаше да е такова, каквото е.
08.08.2015 в 00:21
Xagecoff
ГенеСис на плаката, really? o.O
А помията е ясно, че няма да я гледам, мерси за затвърждението 😉
08.08.2015 в 00:27
Xagecoff
Не, „ГенИСис“ всъщно било, и не, не е ебавка… поече нимоа вечи, веее!
08.08.2015 в 00:29
Петко
1) Тъп летен блокбъстър – чекнато;
2) Коректно и точно ревю оплюващо го – чекнато;
3) Няколко коментара, съгласяващи се със Скротума – чекнато;
4) Лостов (!), който пак се е изкефил на Холивудските фекалии – чекнато;
Всичко е толкова прогнозируемо и повтарящо се, колкото безумните помии дето ни заливат всяка година оттатък океана. Но вече наистина се оляха. Тук се изгавриха с един от най-майсторските направени екшъни… Свещи да си купят с парите!
10.08.2015 в 16:38
Lostov
Петко, поласкан съм, че си ми заделил цяла категория в коментара си. 😀 A да разбирам, че ти спадаш към категория „3)“, нали?
10.08.2015 в 17:12
Петко
Аз бях съгласен с ревюто му още преди да го напише. 🙂 Т2 е любимият ми филм и съм много критичен към мутиралите му клонинги… За мен е повече от летен блокбъстър!
08.08.2015 в 12:02
vqsko
Поздравления за едно от най-добрите ревюта и за оригиналността, с която невроните на Скротума се комбинират помежду си, съдейки по някои сравнения и шеги, имат гъвкавостта на Пратчет и отгоре.
А как би коментирал факта, че Камерън признава този филм като третия в поредицата? Дали както пишат в imdb е взел парички (едва ли) или просто вижда, че франчайза тепърва ще се забозява и ако по незнайна нам причина трябва да цака една похвала, то колкото по-рано, толкова по-добре?
08.08.2015 в 12:16
cinemascrotum
Обяснението е просто – правата върху франчайза ще се върнат автоматично на Камерън през 2019 година. Колкото повече Камерън хвали филма /и двете му бъдещи продължения/, толкова повече се вдига пазарната стойност на собствеността му. Съответно, когато след четири години, Камерън отново реши да продава правата, цената ще е в пъти по-висока от актуалната. 🙂
09.08.2015 в 19:50
Петко
Като видях Камерън да го хвали, мислех, ченякой е насочил пистолет към него зад камерата. Това дето каза тоя човек е абсурдно. Не може режисьорът на Т1, Т2 да говори подобни небивалици. Все едно Ван Гог и Пикасо да хвалят рисунките ми в училище. Просто е абсурдно!
08.08.2015 в 14:02
alejuve
Ревюто е на ниво, филмът не е.
Скротуме, ако можеш направи едно на новия „Фантастик-4“, Терминатора ще ти се стори като шедьовър, има доста матриал 🙂
10.08.2015 в 11:26
Николай
Какво означава genisys?
10.08.2015 в 16:48
Lostov
Апликейшъна на Скайнет, дето чрез него завладяват всичко.
11.08.2015 в 17:27
Николай
Мерсаж.
10.08.2015 в 15:02
♥™
Благодаря за ревюто. Всичко, което си написал е така. По-долу има линк (надяващ се на толерантност), който е доста по-стойностен и любопитен от филма, защото в него има по-добра игра, по-хубава музика и по-добър монтаж 🙂
10.08.2015 в 23:30
Един киноман
Ето снимка от следващия „Терминатор“. Мисля, че ще е с по-голям рейтинг. http://www.movieonmovil.com/data/minifondos/Terminator/mr_bean_terminator.jpg
11.08.2015 в 00:30
moron
На мен филма ми хареса, но преди това един приятел ми каза, че е много тъп 😀 Така, че не съм имал особени очаквания.
Лично за мен – като изключим времевата линия оплетена като свински черва, филмът не беше лош и имаше шанс. Актьорската игра обаче е изключително зле. Може би филмът се крепи на Арнолд, защото е едно уникално дърво и играе робот много добре! Просто това е ролята за него. Даже си мисля, че това което си посочил като негатив за него е по-скоро позитив 😀 Като се има впредвид, че не съм давал пари бих му цъкнал 5/10 😉
11.08.2015 в 09:01
Lostov
Не мога да повярвам. Не съм сам!!! 😀
11.08.2015 в 18:43
elias
Браво на Скротума, че е пределно откровен. Намерил е точните думи, за да опише провала на „Терминатор Г“. Друг е въпросът, че ревюто е по-късо от обичайното, а остроумието на автора е с една октава по-ниско отпреди. Но нейсе…
Холивуд започва истински да ме притеснява. За последните 5 години съм гледал няколко добри филма, общо във всички жанрове, но май нито един свестен блокбъстър. Сигурно пропускам нещо, но кризата е очевидна. Ясно е, че не се дължи на финансов дефицит, но е странно, че сценаристите не могат да измислят нищо свежо. Или може би не искат, защото не им плащат достатъчно?! С опасение очаквам Star Wars VII….
11.08.2015 в 21:13
moron
Бро, просто сме порастнали и сме станали много умни! Истината е, че във всичко на времето се е влагало повече мисъл, защото ефектите са ставали бавно и за да се задържи публиката, трябва да се мисли.
Сега е времето на бързите неща – бързите коли, бързата храна, бързите кучки и бързите деца, които на 10 години са много отворени и разбират от всичко! 😉
Аз си признавам – тоя филм изобщо не го мислих и се кефих на Арнолд, и доброто HD качество за без пари! 😀
11.08.2015 в 23:54
Mira Cekova
Джей Кортни ми допада като актьор, понеже противният му фейс се връзва доста добре в ролите му на набито лошо копеле, поне във филмите, които съм гледала. Не съм сигурна, обаче, дали му отива да бъде добро копеле, а ми е крайно любопитно да разбера. Страхотно ревю, но все пак нямам търпение да гледам филма! Не мисля, че ще съществува някога по-добър в поредицата филм от Т2, нито сега, нито в миналото, нито в бъдещето, но все пак си струва да отделим време и да уважим дядо Арни пред пенсията му.
12.08.2015 в 00:28
cinemascrotum
@alejuve, аз за „Терминатор Г“ писах на зорлен, камо ли за някаква комиксова тъпотия /римейк на комиксова тъпотия/, която никога няма да гледам.
@♥™, клипчето отново доказва, че себепародията е последното останало оръжие на Шварценегер. Крайно време е да обмисли главната роля в „Последният герой“ на Тери Пратчет.
@Един киноман, този „Терминатор“ най-вероятно вече съществува в алтернативна 2015-та. Завиждам на живеещите там.
@moron, по принцип времевата линия беше единственото наистина интересно нещо в целия филм. Всичко останало е долнопробна бутафория. Включително и Арнолд, който си беше направо „expendable“. 🙂
@elias, точно така, проблемът не е в бюджетите, а в сценариите. Ако ти се занимава, прегледай книгата „Save the Cat“ на Блейк Снайдър, където детайлно е описано по какви генерични правила се изготвят 95% от холивудските сюжети.
@Mira Cekova, права си – на Кортни определено му отива да играе „копеле“. А дали е добро, лошо, или тъпо… зависи от конкретния случай. /и най-често е тъпо/ 😀
12.08.2015 в 15:44
hstr
Terminator: Genisys е по-зле, отколкото очаквах. Макар и не с много. Още като му обявиха малоумното заглавие преди години, беше ясно накъде отиват нещата.
И все пак дори тази чекия не е по-тъпа от подигравката със здравия разум, наречена Джурасик свят.
И двата филма са умопомрачаващо тъпи, но единия никой не го гледа, а другия стана третия най-касов филм на всички времена – и по непонятни за мен причини минава за ‘fun’.
13.08.2015 в 23:37
Панчев
Скротумче, ненужен спам, ама да споделя – този филм ми скри шапката. Най-доброто от началото на годината, лично за мен. https://www.youtube.com/watch?v=S9dQ8FWtOoY
15.08.2015 в 02:19
Един киноман
Скро, задават се велики филми: 1. Пича с потник и миризма на дизел vs. вещици http://www.imdb.com/title/tt1618442/?ref_=cs_ov_tt 2. Скаути vs. зомби-котки http://www.imdb.com/title/tt1727776/?ref_=cs_ov_tt
17.08.2015 в 17:34
emo malinov
scrotume- koga 6te ima revu na misiata nevazmojna – 4udia se dali da hodia da go gledam….
19.08.2015 в 12:31
Sandyno
Годината е 2043. Skynet изпраща Терминаторът назад във времето, за да убие автора на третата и всички последващи части на „Терминатор“.
20.08.2015 в 16:12
emo malinov
скротумче заслужава ли си да ходя да гледам мисията невъзможна 5 ? -нищо не казваш по въпроса…
20.08.2015 в 17:30
cinemascrotum
Нямам представа, не съм го гледал.
27.08.2015 в 19:06
Lostov
Емо, знам, че не питаш мен, ма да кажа за новата невъзможна мисия. За мен е ок, става за гледане. Екшънче, има някакви яки сцени, завъртяничко такова, но няма кой знае какво запомнящо от всичко това. Инак ми хареса, че Алек Болдуин участва. Доста идентичен е с Ghost Protocol, даже предната мисия ми хареса малко повече. Значи щом за мен е ок, значи Скротума сигурно би казал, че от уважение към мозъчните си клетки не би и си помислил да го гледа. 😀
27.08.2015 в 19:36
cinemascrotum
Напротив, задължително ще го гледам и най-вероятно ще ми хареса много повече от останалите летни филми тази година.
29.08.2015 в 06:13
vqsko
Много мисии ще минат преди да повторят визуалния шедьовър, който беше частта с Бурдж Халифа. Така майсторски снимана, че акрофобията да не подмине и зрител. Докато това новото е добър летен екшън със зачатъци на iq, просто летвата на франчайза вече е твърде висока и ме беше яд че гледам нещо, носещо същото заглавие. Общо взето не си струва ревюто, но щом някой има таланта да запълни цял абзац с думи за кухавелка от брадъра, значи всичко му е еднакво лесно и му е все тая струва ли си или не, ние пък ще кльопнем всеки нов ред и те така.
31.08.2015 в 11:44
Lostov
@Скротум ТИ ДА ВИДИШ! 😀
@vsqko Ghost Protocol e сила. Впечатли ме.
06.09.2015 в 14:27
Петко
https://www.youtube.com/watch?v=ftU7dw1DULo – по-добър от Терминатор: Генезис!
27.09.2015 в 00:00
Marccus
1. Мисля, че няма екшън актьор, който да може да се съревновава с Шварци, независимо в каква тъпотия участва австриеца и в колко лоша форма е. Статъм ли е достоен заместник или Скалата?
2. Новата времева реалност е за да замаже, че нищо не се случва през 1997, тъй като ни се пада в миналото.
3. Поздравления, Скротуме. Отново си в топ форма. Благодаря за свежото ревю.
14.10.2015 в 01:49
Dicho
Какво се случва последните години с тези масови тъпизми по кината. Днес гледах Марсианецът Мат Деймън.Брутално нелогичен филм. Той недоохранен мести капаци по 400 кила,изтрелват го с парашут в космоса,онези взривяват кораба за тяга и да го достигнат,той си реже скафандъра за да лети като айрън мен в открития космос. Тъкмо си казах след този Терминатор няма по-голяма тъпотия и хоп нов шок.
14.10.2015 в 09:13
cinemascrotum
Моментът с капаците не е чак толкова абсурден, тъй като гравитацията на Марс е 1/3 по-слаба от нашата и тежестта на товара би била значително по-малка. Повече ме подразни фактът, че за „недоохранения“ Деймън е използван body double, което е много евтино и обидно – направи сравнение с Том Ханкс в „Корабокрушенецът“ например. А Деймън се надява да го номинират за Оскар, ха-ха-ха…
Но пък рядката атмосфера на планетата прави целия филм абсолютно невъзможен, тъй като началната мега-пясъчна-буря не би била възможна, дори при апокалиптичен вятър. 🙂
Истината е, че Ридли Скот e направил двучасова реклама на една „cool“ НАСА, а НАСА му се отблагодари стратегически, като избра да оповести „новината“ за вода на Марс само няколко дни преди премиерата. 🙂
23.10.2015 в 00:20
kanopus
Синема ,направо ми скри топката, с уникалната тъпотия, че в по-рядката атмосфера на Марс и тежеста ще е значително по -малка!
23.10.2015 в 12:36
cinemascrotum
Оф, мерси, така става като мислиш за друго и бързаш. 😦
Очевидно имах предвид по-слабата гравитация.
01.08.2017 в 09:35
един суек
Бях чел ревюто тук още преди 2 години, но едва снощи го гледах за сефте. Дееба… прав е авторът, че си загубих времето. Истината е, че от тъпотия заспах. На сутринта казах на жената (с нея заедно го гледахме) „дееба, какво гледахме снощи ?!“ и тя леко объркана, леко фрустрирана и леко изнервена, че съм я накарал да гледа тази тъпотия, повтори казаното от синема скротум, а именно „аз нещо се обърках кога се развива действието, колко терминатора има и въобще… нищо не разбрах от тоя филм“. Язък поредицата. Първа и втора част бяха култови филми, с тях израстнах и до ден днешен като ги гледам ме хваща страх и ми държат съзнанието будно. Третата част си беше тъпня (с терминаторката и оня суек, за който всички говориха, но така и не показаха, така и не разбрахме за чий хуй ни го споменават, а именно „Майк Крипки“), но бих го приел този трети филм като естествено продължение на събитията – не е направено хубаво, няма добри ефекти, но става. Четвъртата тъпотия в която участва Крисчън Бейл си е тотална педерастия и гавра с поредицата отвсякъде, но поне пуснаха гънс ен росъс та ми вдигнаха настроението ако не друго с култова музика (поне за миг имаше блясък надежда и кеф). Дори бих приел и един тъпанарски сериал от преди 10-ина години, където терминатора – защитник го играеше една миндилка… това ставаше като фон докато си режеш ноктите или се караш с жена си, бива, все пак е неангажиращ сериал за около 40-ина минути серията (все тая дали ще гледаш тази глупост или как Хорейшо лови айдуци в Маями). Но тази лайненица която гледах снощи, тази тъпотия, просто…. това е тотална глупости дееба. Просто не става. Освен ако страдаш от безсъние и търсиш безобиден начин да се приспиш, тогава е перфектен филм 🙂
07.08.2017 в 01:19
ХоХо
Защо търсим логика във фантастичен филм? Изгледах го и ми хареса – вярно объркващ е на моменти, но е зрелищен, точно такъв какъвто се очаква да бъде. Ако не искате да се объркате в сюжетната линия – гледайте исторически биографични филми.
18.02.2019 в 02:34
бос
Скротумче от кога си фен на Терминатор ? Мисля, че точно ти беше този, който класифицираше Денят на страшния съд като попкорн екшън предназначен за деца.
18.02.2019 в 10:15
cinemascrotum
Нещо се бъркаш.
18.02.2019 в 23:54
Godfather
Той си е попкорн 😀
08.09.2019 в 22:13
Един киноман
Фенове на „Терминатора“, не губете кураж, идва нов… https://www.imdb.com/title/tt6450804/?ref_=cs_ov_tt
Камерън каза, че е продължение на Т2.