Най-великият филм на всички времена, съдържащ най-красивите актьори в историята на киното се сдоби с миризливо тийзърче, което – точно така! – е най-великото тийзърче, правено някога от умствено изостанал. То е с цели 30 секунди по-дълго от „трейлъра на тийзъра” от преди няколко дни, но това са 30 секунди на чиста и неопетнена кинематографична хубост, а това е нещо, което не се вижда всеки ден. /освен ако всеки ден не гледате филми на Спилбърг, разбира се/

Ала тийзърчето е нещо много повече – то дефинира човешката красота и дава ново значение на думи като изящни тела и божествени скули. То ще промени начина Ви на мислене и ще Ви накара да повярвате, че гримът може да направи хората умни, а тесните връхни дрехи – да ги направят яки. Тийзърът съдържа всичко, което някога сте искали да гледате в един филм на ужасите – ужасни кадри, с ужасни актьори в тях и ужасни реплики, водещи до краткотрайно комоцио – „After 18 years of being utterly ordinary, I finally found that I can shine … JEEEESUS! Аз лично не бих използвал толкова невинен термин като „ordinary”, за да опиша същността на г-жа Кълън-Суон, при все че по-правилната дума в случая би била „moronic”, но както добре знаем – аз не съм нито кака Ви Стефка, нито кака Ви Сийка.

Общо взето, тийзърът показва основните действащи лица, които отново правят точно обратното – бездействат. Джейкъб е облечен с блуза, което означава, че в даден момент тази блуза ще бъде скъсана и ще ме е яд, заради похабената прежда; Едуард отново е влюбеното шиле, а Бела вече е оптимизирана във вампирка и ловува сърни в гората. Не е ясно как ги убива, но сигурно им чете сценария на „Зазоряване – част 1”, което си е достатъчно ефикасно оръжие за усмъртяване на мозъчни и всякакви други живи клетки. Честно казано, ако тийзърът не беше толкова милостиво кратичък, аз също щях да пожелая преселение във вечнозелените пасбища, тъй като компанията на Белчо и Сивушка са ми по-приятни от компанията на Белка и Светльо… и Мурджо.