На всички деца е ясно, че звездата на Брус Уилис започна своя неизбежен падеж по холивудските небеса и след няколко години със същото темпо, пичът вече официално ще изчезне от хитовите радари. А и след „Скатавки“ нещата определено не се подобряват за реномето му на мъжкар, така че чичото трябва да започне да се оглежда за нещо, което да го извади от кариерната яма, в която се самозакопа напоследък. И воала – Уилис е открил разковничето, решавайки се да пусне на пазара собствена марка мъжки одеколони. По данни на GTBP, козметичният продукт се нарича с простичкото име „Брус Уилис“, което предвещава множество неудобни моменти, особено когато някой се приближи до Вас и Ви прошепне палаво в ухото: „Миришеш ми на Брус Уилис“.

Лично аз не бих искал да мириша на Брус Уилис, защото от серията „Умирай Трудно“ знаем, че човекът има навика неистово да се поти и да си цапа потниците с кир, така че едва ли аромата на засъхнала мъжка роса ще е приятна за околните. Оставяйки играта с името настрана обаче, одеколонът ще вони на мачовщина и това е ясно не само от рекламната му кампания, която включва самия Уилис по секси поглед, но и по думите на Тило Пльогер /разкошно име, btw/ от компанията производител LR: „Аз лично вярвам, че уханието на Брус Уилис е най-мъжествената миризма на света.“ Това е прекрасно наистина, особено идвайки от устата на мъж, така че се пригответе за експлозия от тестостерон и его, когато продуктът удари по сергиите на българските молове. Лошото е, ако одеколонът  /освен чаромата на Брус Уилис/ носи със себе си и негативните ефекти на личността му, защото все още съм твърде млад, за да оплешивявам.