Приятна новина за всички възбудени домакини и еректирали гейове на средна възраст. Никога не съм предполагал, че Джеймс Бонд е курва, но ето че и той е решил да продаде тялото си за пари! И под „продаде“ имам предвид на търг, а под „Джеймс Бонд“ имам предвид скулестия актьор, който го презентира през последните му два филма, а именно – Даниел Крейг. Йъп, стигнахме и дотам да наддаваме за популярни актьори, с които да се запознаем на живо, за да докоснем културистичното им телце с изнежените си пръсти. Новината е шок за мен, но радост в очите за много хиляди момички, които неистово са роптаели да срещнат своят мъжки идол на живо. Не, не се ебавам, офертата е съвсем реална и е публикувана в charitybuzz, а наддаването е с благотворителна цел.

Планът е да се съберат пари за определена кауза, използвайки известни звезди като плячка за богатите хърли, които си нямат друга работа, освен да сънуват голи мъже, различни от съпруга си. Победителят в търга няма да спечели наистина Даниел Крейг, нито ще има честта да го занесе на вечеря и след това изнасили, а по-скоро – да се запознае с него на снимачната площадка на „Каубои и Извънземни“, който се снима в момента. Не знам, но това ми се вижда леко набутване – хиляди долари, само за да ида до г-н Крейг и да му здрависам стегнатата длан? Мисля да си спестя тези пари за някоя оферта, включваща Мегън Фокс в себе си. Но както и да е, ако обърнете внимание на сайта, до момента наддаването е стигнало до над $2000, така че ако имате финансовите средства и палав пламък в очите, нищо не Ви пречи да участвате, докато някоя милионерска бабичка не Ви е изпреварила. А ако не Ви се дават няколко хиляди долара, за да станете жертва на мръсния поглед на Джеймс Бонд, можете да се запознаете с мен на живо и да получите автограф по избрана от Вас част на тялото си. Наддаването започва от 20 лева, защото толкова ми струва интернета на месец, така че който иска да участва, може да ми прати имейл.