След като научих, че Лукас ще си реставрира „Междузвездни Войни“ в 3D, реших че лошите новини относно любимата ми детска поредица ще приключат поне за днес. Но не – попаднах на нов шок, който поквари джедайската ми душа и урони престижа на Империята до неподозирани низини. Става въпрос за новата реклама на „Адидас“, която явно е решила да се промотира на гърба на „Межздузвездни войни“ и то доста напористо. Никога не съм свързвал в едно черните ситски лордове и белите спортни маратонки, но ето че тази реклама направи това вместо мен. И гледката никак не е приятна, защото не само не ме накара да пожелая да си купя „Адидас“, а точно обратното – застреля от упор и малкото останал престиж, който галактическата сага беше оставила в спомените ми. Вижте и самата реклама, която е неориентирано психосоматична, но пък за Вашето добро настроение вътре са се погрижили аурите на Дейвид Бекъм, Снууп Доги Дог и Дафт Пънк. Най-евтините подобни „Адидас“-ки са над 100 евро, което автоматично ме отказва да ги притежавам, независимо дали съм фен на филмите или не.