Колкото и тъп ще е „Новолуние“ – а, той определено ще е тъп, скъпи деца, маркирайте думите ми – рекламната му кампания успя да направи всичко възможно, за да привлече на своя страна всякаква възбудена форма на живот от мъжки, женски и среден пол. След месеци на маркетингови стратегии, целящи надъхването на пъпчасали момиченца и след множество скучни, мрачни и грозни промоционални постери, показващи инфантилната любов между курва и гей-вампир, премиерата на „Новолуние“ вече е на брони дни от Вас. И именно затова не знам дали ще се изненадате, ако Ви информирам, че втората част на „Здрач“ стана онлайн първенец по предварително закупуване на билети и направи величествен рекорд по най-много запазени билети месеци преди премиерата си, надкачвайки заглавия като „Черният Рицар“, „Хари Потър“ и дори разби петгодишното първо място на „Междузвездни войни – Епизод ІІІ“. Да, явно младите вампири се котират по-добре от дъртите джедаи.

Боби е готов да се разкрачи по гащи за всеки нов фен.

Дотук вече трябва да Ви е ясно, че филмът ще нахълта по родните киноекрани безцеремонно и безпощадно като загорял циганин, търсещ булка. Другото плашещо парче информация е, че от компанията предвиждат твърди $85 милиона приходи, само от първия уикенд на филма. Ако цифрата Ви се струва малка, ще Ви кажа че „Здрач“-ът спечели с $10 милиона по-малко, а целият бюджет на „Новолуние“ е общо към $50 милиона. Точно така, филмът ще удвои парите за направата си, може би в рамките само на десетина дни. Какво по-прекрасно за един творец от това? Стефани Мейър и Крис Уайц трябва да почерпят с луканка всички тъпи зрители, които ще гледат филма на кино, защото към настоящия момент милиони фенове на поредицата отделят неистова слюнка като кучки на Павлов и чакат да зърнат полуголото тяло на Роберто Патинсън. Спокойно, нещастници, още малко остана…