Когато Мегън Фокс си отвори устата, оттам или ще излезе нещо епохално неадекватно, или пък ще влезе нещо от същия калибър. В този случай става въпрос за първия вариант, защото по време на интервю за списание „Wonderland“, и във връзка със стилизираната й псевдо-арт фотосесия, младата филмова куртизантка е изцепила два от най-простодушните лафа, които жив и средноинтелигентен човек може да сподели за себе си в медиите. И тъй като, както добре знаете, аз доста уважавам творчеството на г-ца Фокс, пък макар и представено само под формата на 2-3 подържащи ролички, ще Ви запозная с двата цитата, които ме пречупиха емоционално и оставиха в мен чувството на празна черупка.

megan-fox-wonderland-mag-pic
Мегън Фокс: „Прочела съм всички книги за Мерлин Монро. Мога да стана като нея, защото и аз си мисля, че имам личностно разтройство – или че имам наченки на лека шизофрения. Определено знам, че имам някакъв психичен проблем, но още не съм установила какъв точно.
Нека разгледаме това изказване обективно. На първо място Мегън споделя, че може да чете и че дори е чела няколко книги, което е похвално за възрастта и таланта й. На второ място, момата признава открито, че има ментални дисфункции, с което цели две неща – или да разкрие душата си пред публиката /тоест наистина е луда/ или да прояви арогантност и да се подиграе с феновете си /тоест наистина е тъпа/. И в двата случая, тези нейни думи не й помагат особено на сексуалния имидж. Все пак, кой би искал да се занимава с психичноболни кучки с големи бюстове? Не, не ми отговаряйте!

megan-fox-wonderland-magazine-13
Но нека преминем и на втория цитат, който вече клони към сферата на тоалетните притчи:
Мразя да ме гледат, докато съм на сцената, а е очевидно, че всички ме зяпат и това е най-големия ми кошмар. Моите единствени цели, когато съм пред публика са да не повърна, да не се спъна или да не получа неконтролируема диария. Ако успея да постигна тези три неща, не ме интересува какво друго може да се случи.
Мдаа, женицата има семпли нужди и нищо човешко не й е чуждо. Явно дори сексимволите ходят по голяма нужда, а понякога – го правят директно на сцената. Интересно е дали Фокс говори от печален опит и дали наистина някога е правила горепосочените действия на живо? Предполагам, че поне едно от трите, защото иначе нямаше да е толкова притеснена за сценичното си присъствие. Да се надяваме само, че някой от екипа на „Трансформърс“ не се оказал с рядко щастие по себе си, а ако е станало – надявам се това да е бил Шая Лебоф.

megan-fox-wonderland-magazine-4
И така, приятели, това е Мегън Фокс – unrated & uncut. Ако артистката си е мислела, че с тези интимни слова, ще си качи реномето на търсена мутреса, мисля че е сгрешила, защото от признанията й става ясно, че всеки следващ режисьор, който я кастне, трябва да я запаси със солидно количество тоалетна хартия по време на снимките. И имайте предвид, че това действително са нейни думи, които е споделила пред списанието. Ако ми нямате доверие /естествено, че ми нямате/ може да прочетете част от оригиналната статия ето тук.