Когато стане дума за филмови акули, аз съм винаги на първия ред, защото това са любимите ми кинематографични хищници /като изключим „Хищника“… хм, получи се игра на думи, за която не съм отговорен./ Но когато филмовите акули са содомизирани от тъпотата на Холивуд и смачкани от доминацията на смешното трето измерение, тогава нещата стават лични. След слуховете, че има голяма вероятност да се пръкнат „Челюсти 3D“, сега идва и новият джакпот – очаква ни филм с името „Shark Night 3D“. И тъй като никой никога не ме пита за моето мнение като авторитет, аз ще си го кажа сам – това е поредното богохулство! „Shark Night 3D“ очевидно ще се разказва за триизмерни акули в нощта или поне това се загатва от заглавието му, което явно е мислено от петокласник. Не, сериозно – „Shark Night 3D“? То бива липса на оригиналност, но чак пък толкова? Поне да го бяха кръстили „Pathetic Attempt of a Jaws Remake 3D“ и да приключват.

Любезната акула: „Извинете, как да стигна до Мичурин?“

Но заглавието на филма не е най-страшното – страшното е, че ще се режисира от Дейвид Елис /“Snakes on a Plane“/ и ще бъде окичено с мизерния бюджет от… $28 милиона долара. /?!/ Извинявам се, но сигурно само толкова е струвала компютърната генерация на бедрата на Нейтири, а камо ли да се изкара цял 3D филм с тези жълки стотинки. $28 милиона за 3D филм? Това звучи по-ужасяващо и от блатата на Луизиана, където ще се снима лентата. За щастие, продуцентите са се погрижили да драфтнат опитни имена в морския хорър, включващи техничари, замесени в направата на „Перфектната Буря“ и „Синята Бездна“, което показва, че екипът ще се старае да не се изложи… много. Самите създатели тръбят, че се надяват филмът им да послужи като „еквивалент на „Челюсти“ за 3D поколението„, което е обидно смехотворно изказване от човека, който ни сервира „Последен Изход 4″. Въпреки това обаче, Елис със сигурност е центрирал таргет аудиторията, която обича трите задължителни съставки на хоръра – кръв, цици и насилие, като в случая всичко гореизброено ще е триизмерно, за по-сигурно. Но болезнената истина е, че с $28 милиона бюджет едва ли ни очаква нещо, от което да останем доволни, защото ако Холивуд покаже, че 3D филми могат да се правят толкова евтино, това ще им послужи като ятаган с две остриета – от една страна, публиката ще осъзнае, че плаща прекалено скъпи билети за евтини боклуци, а от друга – това ще накара Уве Бол да се замисли в кое измерение ще е следващия му проект.